joi, 18 septembrie 2014

Birthday Haul!

Sal'tare! : )

A trecut ceva timp de cand n-am mai facut un book haul si zau ca mi-era dor. Am profitat de promotia happy wishlist de pe elefant si de faptul ca era ziua mea, si mi-am luat cateva carti ce mi le doream foarte mult. As fi cumparat mai multe, dar ori nu erau in stoc si nici bani asa multi nu prea aveam. Dar data viitoare.

Va las sa va clatiti ochisorii <3






Poze de grup:




Siii pentru ca arata genial si nu m-am putut abtine:




Primite:



Multumesc Leda si  Okian . Una din cartile de la okian si una din cele de la Leda vor fi puse la bataie intr-un viitor concurs. Asa ca stati pe aproape.


Voi ce v-ati mai cumparat? Ce-ati mai primit/castigat? : )

1 comentarii:

Unknown spunea...

Wohooo. So happy that you picked up the Throne of Glass series. It's one of my all-time favorite series. Awesome world building, strong heroine, beautiful romance and an awesome fantasy book overall.