duminică, 21 decembrie 2014

Serii pe care vreau sa le continui


Am inceput o multime de serii si putine am terminat. Asa ca-mi propun ca in 2015 sa termin cat mai multe, pentru ca lista de serii ce vreau sa le incep e la fel de mare sau si mai si. Nu pot sa zic ca ma mai atrag asa de tare ca la inceput, dar nici nu doresc sa le las deoparte, pentru ca ma mai apuca uneori dorinta de a stii cum s-au terminat, ce-au mai patit personajele etc. 

M-am tot gandit cum sa le pun, in postare, dar am decis ca e mai usor sa le pun sub forma de link; ca sa nu incarc postarea cu prea multe poze si nici sa nu se inteleaga. Sper c-am facut alegerea buna.

Iata-le:
  1. Bloodlines series by Richelle Mead
  2. Gallagher Girls series by Ally Carter 
  3. Blue Bloods series by Melissa de la Cruz 
  4. Lorien Legacies series by Pittacus Lore 
  5. Shatter Me series by Tahereh Mafi 
  6. Uglies series by Scott Westerfeld 
  7. Georgina Kincaid series by Richelle Mead
  8. The Mortal Instruments series by Cassandra Clare
  9. The Infernal Devices series by Cassandra Clare 
  10. Nightshade series by Andrea Cremer 
  11. The Maze Runner series by James Dashner
  12. Night Huntress series by Jeaniene Frost 
  13. The Lying Game series by Sara Shepard 
  14. On Dublin Street series by Samantha Young 
  15. Gone series by Michael Grant 
  16. Soul Screamers series by Rachel Vincent
  17. Pushing the Limits series by Katie McGarry
  18. Legend series by Marie Lu 
  19. Fever series by Karen Marie Moning
  20. Shadow Falls series by C.C. Hunter
  21. Lux series by Jennifer L. Armentrout 
  22. Under the Never Sky series by Veronica Rossi 
  23. Abhorsen series by Garth Nix
  24. Nightwatchers series by Michelle Rowen
  25. The Grisha series by Leigh Bardugo
  26. Percy Jackson and the Olympians series by Rick Riordan
  27. Starbound series by Amie Kaufman & Meagan Spooner 
  28. Sky Chasers series by Amy Kathleen Ryan 

Acestea sunt seriile care in acest moment le am incepute. La unele mai am de citit doar un volum, la altele am citit doar un volum. N-am stat sa scriu la fiecare cate volume am citit sau cate mai am, pentru ca ar fi fost prea incarcat si nici nu cred ca va interesau, prea tare, aceste detalii. Sunt foarte multe serii, stiu asta, si sper sa reusesc sa termin macar jumatate din ele, in cursul anului 2015. 

Nu sunt scrise in nicio ordine, toate au prioritate si-mi doresc la fel de mult sa le citesc. Imi puteti spune si voi in comentarii ce serii aveti de gand sa continuati sau ce credeti de cele notate aici. Iar daca vreti sa fiti la curent cu progresul meu acesta e contul meu de goodreads

3 comentarii:

Anonim spunea...

M-am regăsit în lista ta pentru că am dat peste niște cărți pe care le am și eu pe propria listă. Spera ca anul 2015 să vină cu ele și să îmi măresc lista cu fiecare zi.
Apropo, te-am nominalizat într-o leapșă creată de noi și abia așteptăm să-ți citim răspunsurile! :D

Anonim spunea...

Ah, am uitat să introduc linkul :D

http://readersrepublic.wordpress.com/2014/12/21/leapsa-3-lectura-de-iarna/

Anonim spunea...

The lying game nu m-a atras să termin seria, mi se pare că se lungeşte prea mult. Am citit primele 3 volume din serie, dar după m-am oprit.
Şi eu aş vrea să continui seria Shadow Falls şi sper să se traducă volumul 3 cât mai curând :3