duminică, 28 decembrie 2014

Let It Snow Book Tag



Sal'tare! : )

Ce mai faceti? Dupa cum ati vazut pe facebook, pe twitter sau aici pe blog, am cam accelerat putin cu cititul, pentru ca am avut o perioada in care n-am citit asa mult si am ramas putintel in urma. Iar acum incerc cat pot de tare sa recuperez. Si cum acum am luat o mica pauza, am zis sa profit de ea si sa rezolv un tag, primit de la Stefi Nitu de pe Books and Stuff

Iar inainte sa-ncep, o sa-l dau si mai departe unor bookbloggeri, care poate vor dori sa-l si faca : ) Si blogurile ce le-am ales sunt: Bibliophile MysteryMythical BooksBooks for LifeMeduza BlandaRiot! booksMadalina's booksShattering WordsHeart of DarknessEverything and AnythingBooktown LoverCarti nemuritoareWalking on Letters si Vanilla Moon Books . 


1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Sincer, n-am o carte anume pe o citesc in aceasta perioada. Orice carte e buna, daca ma incalzeste putin. 
         
     2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?
         Ah, grea decizie. Asa ca-l aleg pe primul ce-mi vine in minte: Daemon din Obsidian de Jennifer L. Armentrout. Genial persoanaj si geniala carte. Recomand!

     3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
      Si credeam ca intrebarea anterioara a fost grea :)). O sa includ aici toate personajele din multe carti, pe care nu le-am urat din cauza rautatii lor, ci pentru prostia si ipocrizia de care au dat dovada.   

     4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
          Pot sa merg la Academie? *aka Academia Vampirilor* Sunt ca o familie si sigur ar fi niste sarbatori minunate si pline de momente de tot felul.

     5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
      *sigh* Cred ca o sa se creeze o coada asa de tipi cute si care mai de care, caci iar nu pot alege. De ce-s intrebarile astea asa grele? :)) Si printre ei ar fi Four, Dimitri, Daemon, Tarver din 'Cioburi de stele' si altii.

     6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
     erm, Warner? e primul la care ma pot gandi. Desi nu cred c-a fost vreodata pe lista celor rai, mai mereu am o placere pentru bad guys.

     7. Ești singur/ă acasă când 2 hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
  Hm, poate Magnus Bane? Nu numai ca i-ar face praf, dar cred c-ar fi si amuzant de privit.

     8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
      Aaaa, vrei o lista care sa se intinda d-aici si pana la casa lui Mos Craciun? As include aici multe coperti ale cartilor din genul YA, aparute si la noi, dar si din New Adult, caci 99,9% din ele sunt cu saruturi.

     9. Împrăștie spiritul  sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
Am spus deja la cine merge si sper sa doreasca si sa aiba timp sa-l faca. Dar il puteti face si voi daca vreti, doar s-aveti blog : )

1 comentarii:

Adela C. spunea...

Merci de tag. L-am facut deja pe canalul de YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=jnEVyW252-o