marți, 11 iunie 2013

Versatible Blogger Award





Sal'tare!


A ajuns aceasta leapsa si la mine, de la furelise , multumesc frumos:) Iata si regulile:

-Mulţumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
- Include link-ul catre blogul respectiv.
- Selecteaza 15 bloggerite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăresti constant.
- Lasa un link la ultima lor postare pentru a le anunta.
- Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.


Deci, deja am multumit si cum am vazut de ceva vreme leapsa asta circuland prin blogosfera cred c-a facut-o toata lumea. Iar daca nu, din partea mea, sunteti liberi sa o furati:) . Sa-i dam drumul cu cele sapte lucruri:

7. visez mult cu ochii deschisi, oriunde ma aflu. *in pat, pe strada, in bus, la cursuri* 
6. citesc la fel de mult si ma simt prost in zilele in care cartile nu-mi sunt prietene. viata e prea scurta ca sa n-o umplem cu ceva folositor. si sigur neuronii vor fi fericiti.
5. ascult muzica si cam fiecare stare de spirit are un gen anume sau anumite piese.
4. visez sau mai bine zis vreau ca intr-o zi *a se citi cat mai curand* sa public un roman, sau mai multe. cred ca e ceva special sa-ti vezi munca pe raft si citita de altii.
3. am o relatie speciala cu somnul. suntem cam dependenti unul de altul. si nu sunt deloc o fire matinala.
2. iubesc ciocolata. sau fursecurile cu ciocolata. sau orice are ciocolata. cui nu-i place?
1. mereu cand ies pe strada rad/ma mir/ma enervez de prostia/incultura/nesimtirea semenilor.

1 comentarii:

meduza spunea...

Multumesc ca ai facut-o :D >:D<