luni, 17 iunie 2013

Ce mi-am mai luat #18

Sal'tare!

Acest book haul trebuia sa apara de vreo saptamana, cred, insa am uitat sa postez. Cum presimt ca o sa mai fac niste cumparaturi pana la sfarsitul lunii (ca sa-mi termin de tot buzunarul, nu de alta) si sper sa fie ultima comanda (nu ca ultimele n-ar fi fost numite tot asa) am zis sa vi le arat. Nu le-am citit, inca, vreau sa le citesc, dar am o problema. Nu am facut rost de Rosu de rubin , deci nu pot incepe seria. Da, stiu sunt pe libris, dar eu am voucher pe elefant.ro si nu pot sa comand de la unii si sa platesc la altii (nu ca mi-ar displacea, da nu merge). Asa ca mai trebuie sa astept si totusi, Doamne, cat dureaza sa intre in stoc?! 

Iata cartile:




Daca ati citit vreuna din carti, respectiv serii, imi puteti lasa impresiile voastre in comentarii pentru ca lista mea de lecturi e enorma. Si oricat m-as chinui eu sa inghesui prea multe intr-o luna nu prea intra:)). Asa ca daca aud cat v-au placut poate le fac loc mai in fata. Voi ce v-ati mai luat?:) Pana data viitoare va zic happy reading si ne mai vedem!

1 comentarii:

Awaked spunea...

Pacat ca nu este Rosu de rubin pe stoc.Mi-a placut foarte mult actiunea din carte(calatoritul in timp) dar si de Gwen care este foarte haioasa :D Sa nu mai vorbesc de Gideon..