joi, 13 iunie 2013

RECENZIE - Pe strada Dublin (Pe strada Dublin #1) by Samantha Young

Descriere:

Jocelyn Butler a fugit ani întregi de trecutul său. Însă bărbatul seducător pe care îl cunoaşte o va dezbrăca de toate... secretele.

Acum patru ani, Jocelyn Butler şi-a lăsat în urmă trecutul dureros şi a plecat din Statele Unite în Scoţia, pentru a lua totul de la capăt.
S-a hotărât să-şi îngroape suferinţa şi să meargă înainte fără a se mai implica în nicio relaţie.

Pare mulţumită să ducă o viaţă retrasă până în clipa în care se mută într-un apartament superb pe Dublin Street. Acolo cunoaşte un bărbat care zguduie din temelii lumea ei păzită cu grijă.

Braden Carmichael obţine întotdeauna ce vrea. Ştiind cât de sceptică este Joss privind orice fel de relaţie, Braden îi propune un aranjament sexual care să satisfacă atracţia intensă dintre ei şi care să le ofere în acelaşi timp libertate totală.

RECENZIE:

Recunosc ca desi e o carte buna si are un rating enorm pe goodreads si am auzit pareri bune despre ea tot n-aveam asteptari mari. Cred ca e din cauza faptului ca tot citesc Contemporary/New Adult si ajungi sa te obisnuiesti cu atmosfera, cu tiparele si cam presimti ce urmeaza sa se intample. Insa un mare plus al acestei carti il constituie personajele, iar personajele astea fac din carte ceva... amazing, pur si simplu totul ti se pare nou, fresh, citesti capitol dupa capitol si te scufunzi in poveste. Cred c-am pierdut sirul momentelor in care m-a bufnit rasul din cauza unor replici sau al clipelor cand imi venea sa-i scot ochii lui Joss, pentru ca are ambitia prosteasca de a nu fi egoista. *daca cititi veti afla de ce zic asta*. Si-l avem si pe caveman *asa cum ii zice ea, uneori:))) lui Braden*. Deci tipul asta e genial. E un amestec ciudat de irezistibil, grijuliu, gentlemen, atent, fustangiu... *si lista continua*, insa are si momente in care e ca un copil si-ti vine sa-l strangi in brate pana ii cad ochii. Iar daca ii iei pe astia doi si fac contact... pai obtii o explozie nucleara. 

Habar nu am daca sunt coerenta si nu stiu ce-o sa intelegi din recenzia asta, adica ce vorbesc eu aici de caveman si de romance, incercand sa va conving sa o cititi. Ideea e ca, desi primele pagini ma faceau sa ma intreb cat de interesant poate fi, pentru ca sunt lente si pregatesc terenul, de la primul sfert incolo, well... daca zic ca aseara la doua eu nu ma culcasem, desi adormeam pe scaun, pentru ca voiam sa mai citesc, cred ca reusesc sa zic ceva. Pur si simplu cartea asta te face sa o iubesti, s-o citesti, s-o placi, iar Joss si Braden sunt adorabili, enervant de dulci, sacaitori, rai si buni, incapatanati, aroganti, egoisti, vulnerabili... 

Foarte rar carti de genul ma dau pe spate, dar aceasta a reusit. Si ma bucur enorm, enorm ca nu e stand-alone, altfel nu stiu ce-as fi facut. Autoarea reuseste sa creeze niste personaje atat de reale si de complexe, incat plangi si razi alaturi de ele, te enervezi, fierbi de gelozie si iti vine sa o iei la palme pe Joss pentru ca uneori face ea pe incapatanata si nu vrea, frate, sa fie fericita. Dar noroc cu Braden care e incapatanat si face orice ca sa o tina langa el... iar cand se intalnesc... whoaa, a vazut cineva ciuperca aia atomica ce tocmai a aparut? Mnda, exagerez, dar eu chiar incerc aici sa va arat cat mi-a placut. Iar daca un om intreg la cap, rade de fiecare data cand o aude pe Joss zicand caveman si-l are in minte pe Braden si stie contextu, si nu e prima data...atunci eu nu stiu ce sa zic. 

Pur si simplu aceasta carte este awesome, eu nu-i gasesc niciun defect, mi-a placut mult, mi-au placut personajele, atat Braden si Joss, dar si Ellie si Adam, m-au amuzat replicile, mi-a placut romantismul din carte care a fost mult, putin, concetrant, intens, frumos si cum vreti voi si ... pot sa spun ca si chiar daca cartea pare mult mai deep, decat reiese din descriere asta m-a facut s-o iubesc si mai mult. Ce sa va mai zic decat cititi-o!  si nu cred ca veti regreta. 

5/5

0 comentarii: