marți, 25 iunie 2013

Stiti care este cel mai bun roman de dragoste pentru tineri? L-ati citit? - Editura Corint


BESTSELLER NEW YORK TIMES 
BESTSELLER USA TODAY 
BESTSELLER PUBLISHERS WEEKLY 

Când Luis mi-a zâmbit şi am simţit fiorul atracţiei, am intrat în panică. Nu-mi permit să las garda jos, iar un tip ca Luis e la fel de periculos ca Marco. Îmi dau seama de asta după felul cum surâde. Arată destul de inocent, dar nu mă păcăleşte el pe mine. Poate pe alte fete, dar nu pe mine...


Acţiunea celui de-al patrulea volum al seriei ─ considerat de cititori cel mai bun de până acum! ─ începe la un an după evenimentele dinRevelaţii, încheiate cu oribilul masacru din Rio.

„Cu un amestec de dramă, romance şi fantasy, pe de o parte, şi sacrificiu şi suferinţă, pe de alta, acest nou volum îi va captiva pe cititori, transformând seria Sânge Albastru dintr-o lectură fascinantă într-una ce creează dependenţă.” –www.lovevampires.com


Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. Citiți acum primul volum al seriei Altfel de îngeri!

0 comentarii: