duminică, 28 aprilie 2013

RECENZIE - Ma pierd in tine by Jasinda Wilder

I wasn't always in love with Colton Calloway; I was in love with his younger brother, Kyle, first. Kyle was my first one true love, my first in every way.
Then, one stormy August night, he died, and the person I was died with him.

Colton didn't teach me how to live. He didn't heal the pain. He didn't make it okay. He taught me how to hurt, how to not be okay, and, eventually, how to let go.

Sincer la aceasta carte m-a atras mai mult coperta decat descrierea pentru ca nu poti sa zici ca ideea cu indragostitul de un frate si apoi de celalalt e ceva original. Dar conteaza foarte mult cum e scrisa ideea si ce reuseste sa transmita. Dupa ce-am terminat Hopeless mi-am zis ca e aproape imposibil sa gasesc ceva la fel de bun care sa ma dea peste cap; ei bine, uite ca am gasit. Am ales sa le compar nu pentru ca seamana ideea, ci ca sa va faceti o idee de cat de mult mi-a placut si cat de buna este.

Cartea e supra-incarcata cu emotii si sentimente, sentimente ce parca ies din pagini si vin peste tine, le simti vii si mai graitoare decat cuvintele insele. Ajungi sa atingi tristetea personajelor, sa le vezi lacrimile, sa razi cu ei, sa speri ca vor reusi sa se ridice din prapastia in care au cazut si din care nu-i vede nimeni. Iar durerea, as zice ca si ea sufera, e atat de intensa.

Personajele, cei trei, Kyle, Nell si Colton sunt speciali, fiecare in felul lor. Mi-a placut mult relatia dintre Kyle si Nell, felul in care ei se completau, se stiau de mici si chiar daca au ajuns impreuna tot nu s-a rupt nimic. Pentru ca e greu sa ramai si prieten cu cineva si sa-i fi iubit/a. Apoi Kyle a murit si lumea lui Nell s-a sfaramat. Da, stiu suna foarte lacrimogen si poate va duce cu gandul la vreo drama exagerata. Insa cand iubesti pe cineva foarte mult si acea persoana dispara de langa tine chiar simti ca te rupi in doua si ai da orice sa fi fost tu in locul lui/ei. Insa Nell isi continua viata, sau trupul ei face asta, si-l intalneste pe Colton, fratele mai mare al lui Kyle. Chiar de la funeralii a existat o scanteie, insa cand totul e negru si plangi dupa persoana iubita nu prea-ti arde de relatii, nu?

N-am sa intru in detalii si sa va vorbesc despre relatia dintre cei doi, despre felul cum amandoi au nevoie de cineva si se refugiaza in acea mica lume ce se formeaza intre ei. N-am sa va spun de emotiile ce stau ascunse prin colturi si asteapta momentul oportun ca sa sara pe ei, sa-i faca sa simta, din nou, sa le arate cat de mult se potrivesc si cata iubire se ascunde in sufletul unui om. Va las pe voi sa descoperiti pentru ca va va placea.

Sa vorbim putin de Nell si Colton.

Cred ca ma gandesc ce sa va zic despre ei de cand am terminat cartea, adica de aseara. Si tot nu prea stiu. E ca si cum v-as spune de ce imi place sa-mi petrec timpul cu prietenii cei mai buni sau de ce imi plac prietenii mei. Pentru ca am prins drag de oamenii astia si imi pare atat de rau ca s-a terminat cartea si ca nu ii mai vad. Insa totusi sa va zic cate ceva. Nell e o fata draguta, sensibila, amuzanta, ironica, atragatoare, iubitoare si care se afunda in tristete si durere, se inchide in ea pentru ca nimeni nu pricepe de ce ii lipseste Kyle atat de mult, se gandeste mereu ce-ar fi fost daca ar fi facut altceva atunci... si are o voce... m. Iar Colton, mnda vechea poveste cu tipul rau, care ia la bataie pe cine nu place si care cand e atras de o tipa nu se lasa pana nu o are. Insa e mult mai mult de atat. E dragut, sensibil, are un "atu" special care mie mi s-a parut ca-l face atat vulnerabil cat si adorabil, e grijuliu, iubitor si canta. Da, canta la chitara si cu vocea. Si compune cantece si repara motoare. Mai vreti sa va spun?:)) Va mai spun doar ca as vrea si eu unul:X si ca Nell e foarte norocoasa ca-l are.

As mai avea multe, foarte multe de spus despre carte, despre poveste, despre cum cateva sute de pagini reusesc sa te captiveze, sa te umple de emotii, sa razi si sa plangi, sa te bucuri si totusi sa simti un dram de tristete. Chiar trebuie sa cititi cartea asta! Si sper sa va fi convins. Si sa va placa macar pe jumatate din cat mi-a placut mie. *nu ca eu n-as adora fiecare parte din ea:))*. Deci cand apare pune-ti manutele pe ea si cititi-o! Bine?

5/5