miercuri, 3 aprilie 2013

Mega Book Haul #16 (partea I )

Sal'tare!

Dupa cum ati aflat pe facebook, pe pagina blogului, sau aflati acum sosesc cu un Mega Book Haul sau mai pe romaneste zis un Ce mi-am luat foarte mare. Asa ca am decis sa-l impart in doua. Prima parte contine cartile obtinute dintr-un schimb si alte trei cumparate de pe un blog, iar partea a doua va contine cartile ce le-am comandat de la elefant.ro. (care sunt mult mai multe) Eu sunt foarte, foarte incantata de fiecare carte in parte, mi le-am dorit de mult timp si acum nu pot decat sa ma bucur ca le am si abia astept sa le citesc. Imi puteti spune in comentarii daca ati citit vreuna din ele si cum vi s-a parut:) . Am zis sa pun prima parte a book haul-ului astazi si a doua parte in weekend, cel tarziu luni sau marti.


Mostenirea ucigasa de Gareth P. Jones
Puterea celor sase  vol. 2 de Pittacus Lore
Dragonul Maiestatii Sale, Temeraire, Vol. 1 de Naomi Novik


Hollywoodul e ca un liceu de fite de Zoey Dean
Privilegiul de Zoey Dean
Cel pe care ti-l doresti de Jill Mansell


Statia polara de Matthew Reilley
Sotia pilotului de Anita Shreve
Baiatul cu pijamale in dungi de John Boyne


Greselile Mirandei de Jill Mansell
Sotia pilotului de Piero Colaprico
Moartea vine de departe de J.M. Guelbenzu


Ei, aceasta a fost prima parte a acestui book haul. Dupa cum vedeti am reusit sa fac poze cartilor, ceea ce nu s-a mai intamplat de ceva; pentru moment camera digitala a inviat:)). Va las cu o poza de grup si ne vedem cu a doua parte, mai mare, a haul-ului.


P.S. nu stiu daca voi patiti asta, dar eu nu mai am unde sa pun cartile in biblioteca. cred ca o sa ajung sa fac turnulete pe langa pat:))

2 comentarii:

meduza spunea...

Vaaaai. Mi-au luat de tot ochii! :)) Spor la citit! Deocamdata nu am atat de multe si cu toate acestea le fac cu greu loc in bilioteca mamei, plina ochi :))

Ale Criss spunea...

Cate carti! Am citit Mostenirea Ucigasa acum un an si ceva. E super draguta si amuzanta. De asemenea, am citit Privilegiul in vara... super tare, dar cartea a fost mult mai buna decat serialul :D