sâmbătă, 6 aprilie 2013

Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere de Jennifer E. Smith



Cine si-ar fi inchipuit ca patru minute ar putea schimba totul? Pentru tanara de saptesprezece ani, Hadley Sullivan, aceasta zi pare sa fie una dintre cele mai rele de pana acum... 
Tocmai a pierdut avionul, este blocata in aeroportul JFK din New York si e pe cale sa intarzie la nunta propriului ei tata, care se casatoreste, pentru a doua oara, la Londra, cu o femeie pe care n-a vazut-o in viata ei. Apoi, asteptand sa se imbarce in urmatorul avion, il intalneste pe Oliver. E britanic. Si e foarte dragut. Si o va insoti in noul ei zbor. 
Calatoria de-o noapte trece cat ai clipi, iar Hadley si Oliver se pierd unul de altul in aglomeratia din aeroport, la sosire. Ii va aduce oare soarta din nou impreuna? Desfasurata pe parcursul a douazeci si patru de ore, povestea lui Hadley si a lui Oliver ne vorbeste despre relatiile de familie, despre a doua sansa si despre dragostea la prima vedere. 




Trebuie sa recunosc ca nu mă asteptam la prea multe de la aceasta carte, pentru ca in primul rand nu cred in dragoste la prima vedere, iar in al doilea rand descrierea nu prea mă convinsese. Insa avand pofta de o lectura dulce si usoara am zis ca nu am ce sa pierd, si m-am apucat sa o citesc. Si nu-mi pare rau. Chiar a fost o carte buna, cu personaje bine conturate si niciunul nu mi s-a parut superficial construit sau indragostit pana peste cap, ci amandoi doar au simţit ca exista acea scanteie intre ei. As numi evenimentele din carte un lant de coincidente care pana la urma i se poate întâmpla oricui, chiar daca nu intr-un interval aşa scurt. Dintre personaje mi-a placut mai mult Oliver, Hadley e puţin ca repezita si cred ca asta o poate dovedi cu usurinta faptul ca nu o suporta pe Charlotte, desi n-o intalnise sau il ura pe tatal ei fara sa stie toata povestea. Insa cred ca toti mai ales la varsta ei avem astfel de momente in care vrem sa avem dreptate si sa ne tinem oamenii dragi langa noi, chiar daca ii privam de fericirea adevarata. 
Per total a fost o carte draguta, buna pentru genul de literatura din care face parte, cu oarecare umor, romantism si personaje pe masura. Iar finalul chiar mi-a adus un zâmbet, cred ca e din cauza felului in care este scrisa cartea. V-o recomand! 



4/5

0 comentarii: