marți, 2 aprilie 2013

Catre toti iubitorii de carti si bloggeri

Sal'tare!

Probabil va intrebati care-i treaba cu titlul. Ei, bine, ajung eu frumusel acasa, imi verific e-mail-urile si dupa ce deschid un anume e-mail imi cade maxilarul. De ce? Hm, sa o luam logic. Eu iubesc cartile, enorm, iubesc librariile si mai mult pentru ca ele imi furnizeaza droguri *nu rele, ci bune* pentru neuroni si iubesc concursurile. Ca sa nu uitam ca-mi place sa scriu pe blog si sa va spun ce-am mai citit, ce mi-am mai luat si mai ales ce carti mi-au placut asa mult incat sa le cititi si voi. 
Deci, avem urmatoarea ecuatie: eu + carti + librarie + blogging = iubire si daca in ecuatie apare si termenul " concurs" atunci se produce o reactie chimica si neuronii mei se simt ca dupa doua tablete de ciocolata. :)) 

Daca din vorbaria mea nu v-ati prins, ei bine e vorba de concursul organizat de  o librarie online care ne ofera carti si-n romana si-n engleza la niste preturi bune, niste oameni la fel de addicted to books ca si noi. Adica ce poate fi mai frumos decat sa stai acasa, in scaunul preferat si sa comanzi carti online la care visezi de mult timp?

Ce premii sunt? Ei bine, cam pe aici mi-a cazut mie maxilarul:))). Faceti ochii mari si cititi cu atentie:


Locul 1: carti la alegere in valoare de, tine-te bine, 900 lei!

Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!

Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!


Suna extramegasupergigaultra tentant? Eu zic ca da. Asa ca eu am decis sa particip, chiar si din placerea de a aduce 10 argumente pentru a sustine ca cititul e important si pentru a da un raspuns potrivit la intrebarea "De ce citesc?". Pare asa simplu de raspuns si totusi asa de greu. Si am si o rugaminte mica la voi. Atunci cand voi posta argumentele mele vreau sa va aud parerea, sa-mi lasati comentarii si poate facem o discutie frumoasa pe tema asta. Si astfel sansele mele cresc. Iar daca ale mele cresc, cresc si ale voastre, doar n-oi fi asa un om egoist, daca castig sa nu va ofer si voua:), nu? Asa ca astept sa ploua cu comentarii. Sa-mi iau o umbrela sau o valiza foarte mare pentru viitoarele carti?

0 comentarii: