marți, 16 aprilie 2013

RECENZIE - Jocul minciunii (Jocul minciunii, #1) de Sara Shepard

Descriere:

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă? 
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi? 
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat? 

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc. 

Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei? 
Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare? 

Să înceapă jocul minciunii! 
Adevăr sau minciună? 

RECENZIE:

Recunosc ca m-am apucat de carte pentru ca voiam sa vad daca exista vreo diferenta intre ea si serial, pentru ca serialul îmi place destul de mult. Nu m-asteptam la foarte multe diferente, insa pot sa spun ca volumul mi se pare mai bun decat „ecranizarea” si ca exista diferente intre ele, cum ar fi personajele. Insa nu o sa prezint in recenzie aceasta comparatie. 

Am citit cartea in câteva ore, bine, nu este nici foarte lunga, dar desi stiam in mare povestea a reusit sa mă facă in continuare curioasa si sa stau cu ochii cat cepele pana la ultima pagina. A fost ca si cum as fi citit o alta poveste diferita de cea pe care o stiam deja. De exemplu in care Emma nu mai are atatea ajutoare ca-n serial si Sutton, ei bine, e puţin cam greu de contactat, desi inca e prezenta. Iar Ethan e diferit, in sensul bun, la fel ca toate diferentele din carte. Ce m-a deranjat un pic e ca n-am reusit sa-mi fac o parere clara despre prietenele lui Sutton, insa cred ca-n urmatorul volum se va bifa si aceasta cerinta. 

Chiar sunt curioasa ce urmeaza sa se intample pentru ca deja nu mai ştiu la ce sa mă astept si cine ar putea fi in spatele biletelor, a acelor intamplari si mai ales cine a intrat peste Emma in casa? Si cine a rapit-o si ucis-o pe Sutton? Sunt una si aceeasi persoana? Oare cine poate fi de incredere? Abia astept sa vad ce urmeaza.


5/5

0 comentarii: