joi, 18 aprilie 2013

RECENZIE - Hopeless, Fără speranță de Colleen Hoover



Descriere:


Sky, elevă în ultimul an de liceu, îl cunoaşte pe Dean Holder, un tip cu o reputaţie îndoielnică, rivalizând cu a ei însăşi. Încă de la prima lor întâlnire, acesta o îngrozeşte şi, în același timp, o captivează. 

Ceva inexplicabil legat de el îi declanşează amintiri din adâncurile trecutului ei tulbure, dintr-o perioadă aproape ștearsă din memoria ei. Deşi Sky e hotărâtă să se ţină la distanţă de el, insistenţele lui neabătute şi zâmbetul enigmatic îi doboară barierele protectoare, iar legătura dintre ei creşte în intensitate. 

Însă misteriosul Holder ascunde, la rândul lui, destule secrete, iar de îndată ce acestea sunt dezvăluite, Sky cunoaşte o transformare ireversibilă, iar capacitatea ei de a avea încredere în semeni poate deveni o pierdere colaterală provocată de adevăr.


Numai înfruntând cu mult curaj dezvăluirile crude, Sky şi Holder pot spera să-şi vindece rănile sufleteşti şi să găsească o cale de a trăi şi de a iubi pe deplin. Fără speranță este un roman care vă va tăia respiraţia,
captivându-vă şi amintindu-vă de prima voastră iubire.

RECENZIE:

Ok, s-o luam incet pentru ca desi am stat si m-am gandit si razgandit legat de aceasta carte tot nu ştiu cu ce sa incep si ce sa spun. Recenzii am mai citit câteva si pareri numai de bine am auzit, dar orice ai auzi tot nu poti sa treci printr-o astfel de carte fara sa se scuture un pic. E ca si cum, desi te-ai imbracat corespunzator si ti-ai luat cizme de cauciuc, vine valul tsunami peste tine. Tu esti viu apoi, dar ceva tot ramane, te simţi zdruncinat pe interior si aşa si e. 

Când am inceput cartea mă gandeam ca mai mult de 4/5, maxim, nu o sa-i dau, pentru ca nu era nimic care sa mă facă sa vreau sa o devorez, sa îmi fie mila sau drag de personaje, pentru ca parea vechea poveste cu tipa inocenta si baiatul rau, ce ascunde secrete. DAR, m-am inselat, rau de tot, si daca ar fi sa spun pe scurt ce mi-a făcut cartea asta ar suna aşa: m-a făcut sa simt. Sunt atatea emotii si sentimente si lacrimi si tipete mute care nu te lasa rece, pur si simplu simţi cum, cu fiecare capitol, se mai rupe o bucatica si ajungi sa iti lipesti ochii de monitor *eu am citit-o la pc* chiar daca e trecut de unu noaptea. Povestea e atât de complexa si de vie, incat ai impresia ca aceste personaje sunt oameni si ii vezi, poate pe strada. Nu vreau sa va dezvalui ce se întâmpla pentru ca vreau ca si voi, când veti citi, sa aveti acelasi sentiment, sa fiti luati prin surprindere si sa simţiti toate acelea. 

Sa vorbim puţin despre personaje. De aceasta data mi-au placut amandoua, atât Sky cat si Holder si sincer n-ai cum sa nu-i placi. Adica sunt aşa simpatici când se cearta sau când sunt ironici sau se ţin in brate pana nu se mai dezlipesc sau se săruta pana… ati prins ideea. Sunt doi oameni tare contagiosi, te fac sa razi si sa plangi fara sa iti dai seama si vrei sa-i ajuti si sa le spui ca totul va fi bine. Pentru ca sunt sensibili, sub toate straturile acelea de gheata si durere, si merita. Am apreciat la ei sinceritatea si corectitudinea, dar mai ales iubirea, o iubire pura, fara angajamente si cereri, doar sa stii ca celalalt e fericit si e langa tine. Mi s-a parut tare dulce si simpatic. Sunt foarte dulci si simpatici. 

De când am inceput cartea sau, de fapt, de când am vazut-o prima data mă tot intrebam ce-i cu titlul. Nu e doar un titlu, nu exprima doar un sentiment, ci defineste mult mai multe, e un simbol cu mai multe valente. Si raspunsurile le gasiti in carte. 

Ce sa va mai spun pentru ca eu nu mai ştiu. Deja am vorbit prea mult si v-am zis ca mi-a placut si am stat cu ochii cat cepele sa vad ce se întâmpla si nu-mi venea sa mă culc, desi îmi cadeau ochii in gura, iar dimineata când m-am trezit primul lucru a fost sa deschid pc-ul ca sa termin cartea. Foarte greu, dar foarte greu mă prinde aşa o carte si mai ales una ce n-are suspans, nu e politista sau cu aventura, dar si aceasta are foarte multe, pe langa romance si umor, chiar multe. Insa ca sa descoperiti asta si sa-i cunoasteti pe Holder si Sky trebuie s-o cititi. Trebuie s-o cititi si sa-mi spuneti ca v-a placut!:) Pentru ca pana acum, din ce-am citit anul asta, e cartea mea preferata. 

0 comentarii: