sâmbătă, 13 aprilie 2013

Mega Book Haul #16 (partea a2a)

Sal'tare!

Ce mai faceti voi? Dupa cum v-am spus si aratat aici mi-am luat carti sa-mi ajunga pana la toamna, iar acum a sosit momentul sa vi le arat pe cele cumparate online. Sunt curioasa in legatura cu fiecare pentru ca de unele am auzit doar de bine, iar de altele pareri amestecate. Deci abia astept sa ma conving singura. Ca de fiecare data astept si parerile voastre, daca le-ati citit sau ce v-ati mai luat voi:)


Disparuti (Disparuti #1) de Michael Grant
Foamea (Disparuti #2) de Michael Grant


Numere (Numere #1) de Rachel Ward
Maximum Ride... scoala s-a terminat pe veci! James Patterson (Maximum Ride vol #2)


Erebos de Ursula Poznanski
Si daca as mai trai o data de Marc Levy


Blestemul lupilor (Umbra noptii vol. 2) de Andrea Cremer
Incercarile focului (Captiv in labirint vol. 2) de James Dashner


Frumosii (Uratii vol. 2) de Scott Westerfield
Jocul minciunii (Jocul minciunii #1) de Sara Shepard
Adevar sau provocare (Jocul minciunii vol. 2) de Sar Shepard


Ei, acestea au fost achizitiile. Destul de multe, zic eu. Abia astept sa le citesc si sa vin cu recenzii. Va mai las o poza de grup:p

1 comentarii:

Ale Criss spunea...

Eu am citit "Disparuti" si "Adevar sau provocare" si mi-au placut la nebunie ;D. Mi-am luat si eu "Erebos" acum doua zile si abia astept sa o incep.