duminică, 14 aprilie 2013

RECENZIE - Naluca si naucul (Naluca si naucul #1) de Stacey Kade

Descriere:

Năluca 

Nu e vina mea că m-am născut frumoasă, cu păr blond şi mătăsos şi un simţ ascuţit a ceea ce lumea NU trebuie să poarte. Şi totuşi, viaţa mea nu e perfectă, mai ales de când am murit. Călcată de autobuzul şcolii plin cu tocilari ─ să existe oare o soartă mai oribilă? Se pare că da... mă fac nevăzută, făptura mea dispare şi reapare, fără să o pot controla. Şi, peste toate, singura persoană care poate să mă vadă sau să mă audă este Will Killian, un ratat şi un fraier TOTAL, iar el refuză să mă ajute! 
Trebuie să capăt control asupra vieţii mele de după moarte, şi asta repede, înainte să dispar pentru totdeauna. Dacă l-aş putea convinge pe Will să vorbească cu mine, aş avea o şansă. Dar asta înseamnă să-i încredinţez secretele mele... iar eu nu mă încred în nimeni, viu sau mort! 

Năucul 

Mama crede să mi-am pierdut minţile. Psihiatrul meu vrea să mă închidă într-un ospiciu. Practic, viaţa mea e tare naşpa. Şi asta a fost înainte ca Regina Balului să înceapă să mă bântuie. Alona Dare a fost o adevărată pacoste când era vie; moartă, e şi mai rău. 
Mda, eu pot să văd, să aud şi să ating fantomele. Acum, când mai am doar câteva săptămâni de şcoală, tot ce vreau e să termin cu bine liceul şi să plec de aici. Dar cu o majoretă moartă care nu vrea să mă slăbească deloc, şi o nouă fantomă violentă care mă vrea mort... am încurcat-o. 
Alona şi cu mine am putea să ne ajutăm reciproc... asta dacă am încerca să nu ne mai urâm atât de tare. 
Da, vezi să nu! 

RECENZIE:

Sincera sa fiu aceasta carte a fost mai buna decat m-asteptam si da, da ştiu n-ar trebui sa ţin cont atât de mult de parerile altora, dar când auzi aceeasi idee de la mai multe persoane incepi sa-ti faci griji. Insa mă bucur ca m-am apucat de carte si am citit-o in câteva ore, a fost o lectura placuta, relaxanta, amuzanta pe alocuri, iar personajele prin felul lor de a fi si prin relatia ce se formeaza intre ei iti dau o stare de bine. 

Vorbind de personaje, Alona nu mi s-a parut aşa de nesuferita cum reiese din descriere si nici cum au vazut-o ceilalti, mie mi s-a parut doar ironica si uneori genul asta de oameni nu place tuturor. Iar Will a fost la fel de simpatic, deloc timid sau aiurit/ametit sau cum l-au vazut altii. Mie mi-au placut amandoi si mă bucur ca incet, incet au inceput sa se cunoasca si sa vada ca aparentele inseala foarte mult si ca sub acea masca a popularitatii sau a tipului ciudat poti intalni si un om bun, insa cu propriile gânduri si probleme. 

Nu pot sa zic ca a fost o carte plina de actiune, insa ceea ce a fost a fost folosit bine, transpus cum trebuia si chiar nu m-asteptam ca personajul negativ sa fie acea persoana, adica parea foarte ok. Iar aici iar ne putem da seama cat inseala aparentele si ca nici măcar prietenii nu-ti vor doar binele. Eu chiar sunt curioasa de volumul urmator si abia astept sa apara si la noi! Eu va recomand cartea, este o lectura foarte simpatica si sunt sigura ca va veti intelege! 

5/5

0 comentarii: