marți, 12 noiembrie 2013

Cum am scapat cu viata de smecheri, broccoli si dealul serpilor (Generala, vol. 4) - In curs de aparitie la LEDA

LISTĂ PENTRU TABĂRĂ:

√ Încearcă broccoli şi suc de gândac.
√ Rătăceşte-te pe Dealul Şerpilor.
√ Operaţiune de comando: raidul şerpilor după stingere.
√ Să fii salvat de o femeie salvamar drăguţă.
√ Să intri în contact cu iedera otrăvitoare.
√ Să eviţi Frankens-ţânţarii.
√ Să te răzbuni pe şmecherii de la „Cabana Tare”.
√ Să-ţi faci prieteni printre băieţii de la „Cabana Bizamilor”, care chiar ştiu cum să intre în belele!
E timpul ca Tabăra Wannamorra să-l cunoască pe Rafe Khatchadorian.
CREDE-MĂ — NU VREI SĂ PIERZI AŞA CEVA!

HAIDEŢI SĂ CLARIFICĂM UN LUCRU:

„DISTRACŢIA ŞI JOCURILE” DIN TABĂRA ASTA NU INCLUD CÂNTATUL LA FOCUL DE TABĂRĂ ŞI MÂNCATUL  BISCUIŢILOR CU BEZELE TOATĂ NOAPTEA...

Dar măcar, în Tabăra Wannamorra, eu, Rafe Khatchadorian, am cu adevărat prieteni pentru prima oară în viaţă! Să vă prezint doar câţiva dintre acoliţii mei:

Bombardier (foloseşte closetul O GRĂMADĂ)
Legenda (mă ÎNGROZEŞTE)
Sora mea, Georgia (nu pot SCĂPA de ea)
Mâncătorul de Muc (COLEGUL meu DE PAT)
Aşadar, ce obţii când amesteci o mână de „rataţi” ca noi cu o haită de „băieţi isteţi”, ticăloşi rău, care par să-i facă întotdeauna pe adulţi să nu bage de seamă? Nimic, decât o grămadă de BELELE.

LUCRURILE SUNT PE CALE S-O IA RAZNA ÎN CEA MAI NEBUNĂ VARĂ CARE A EXISTAT VREODATĂ! 

Disponibil din: 15 Noiembrie 2013

0 comentarii: