duminică, 3 noiembrie 2013

Alibiul perfect (Cartea Polițistă #2) de Oana Stoica-Mujea


Descriere:

 Al doilea roman polițist marca EVZ se întoarce. De data asta Oana Mujea a construit o intrigă complicată, o crimă ciudată de unde lipsesc dovezile. Singurul suspect e cel în casa căruia s-a înfăptuit crima, doar că acesta nu-și mai amintește nimic din ultimele trei zile.

Pentru a rezolva cazul ziarista și criminalistul sunt nevoiți să jongleze printre jucători de poker și traficanți de droguri, dar cheia se află cu adevărat acolo sau e doar o intuiție care nu-i duce niciunde?


Recenzie:

Cred ca o sa ajung sa astept cartile astea mai rau ca atunci cand stau cu ochii pe ciocolata ce dispare din dulap:))), pentru ca mie chiar imi plac, sunt bine scrise si e foarte interesant si surprinzator cum autoarea reuseste intr-un numar asa mic de pagini sa indese o intriga, ancheta sa se desfasoare fara sa fie grabita si sa creioneze si personajele, respectiv relatiile si evolutia relatiilor dintre ele.

Pot sa zic ca aceasta carte mi-a placut mai mult decat prima?:)) Pentru ca asa a si fost, am fost si mai curioasa, mi s-a parut ca lucrurile au fost asa de incurcate, incat nici politist sa fi fost si tot nu m-as fi prins. Simona ma surprinde de fiecare data si as vrea odata sa-i cer sa-mi zica si mie cateva secrete de-ale ei. Sunt sigura ca e o femeie tare interesanta. Insa si Victor e simpatic si-n cartea asta am reusit sa-l vad mai bine. Si ma bucur c-a reusit si el sa-i dea putin peste ochi Simonei, uneori se crede prea desteapta.

Mai trebuie sa zic ca as vrea sa cititi cartile astea si ca eu le astept ca pe doza mea de ceva dulce si bun? Sincer, ele merita si daca as putea vi le-as da eu doar sa vedeti ca sunt bine scrise, interesante, cu personaje surprinzatoare si niste intrigi... 


4/5

0 comentarii: