joi, 6 martie 2014

Top 5 Wednesday - Carti Ecranizate

Sal'tare!

Dupa cum v-ati obisnuit, cand e miercuri apare si Top 5, pe care eu il postez joi, pentru ca ieri nu am avut timp. Daca vreti sa faceti si voi parte din top 5 ne gasiti pe facebook aici . Daca nu stiti inca Top 5 a fost un fel de tag ce circula pe youtube, dar si pe blogosfera. Pe youtube a fost creat de gingerreadslainey si in blogosfera noastra l-am adus eu. Tema de miercurea aceasta, asa cum zice si titlul, este top 5 carti pe care le-am vrea ecranizate, sau top 5 filme facute dupa aceste carti.

Ce carti as dori eu ecranizate:

1. Legend by Marie Lu
2. Divergent de Veronica Roth
3. Biblioteca umbrelor de Mikkel Birkegaard
4. Erebos. Jocul razbunarii de Ursula Poznanski
5. Regatul umbrelor/Shadow and Bone de Leigh Bardugo

Daca, inca, n-ati citit aceste carti si serii, atunci nu stiu ce asteptati. Toate sunt foarte bune, originale, pline de suspans si sunt sigura ca va vor oferi o calatorie pe cinste:)

0 comentarii: