joi, 27 martie 2014

RECENZIE - Salvarea lumii si alte sporturi extreme (Maximum Ride #3) de James Patterson

AVENTURĂ, MISTER, SUSPANS

Un blockbuster cu milioane de fani

Serie vândută în peste 16 milioane de exemplare • Tradusă în peste 12 ţări • New York TimesBestseller (29 de săptămâni consecutiv pe locul întâi) • Publishers Weekly Bestseller • ALA Quick Pick pentru Tineri • Selectată în ALA/VOYA „Teens’ Top Ten” • Selectată de New York Public Library la categoria „Books for the Teen Age” • Recomandare Book Sense Pick • Recomandată de editorii de la KLIATT • Premiul Autorul Anului acordat de Children’s Choice

Avem o misiune şi – dacă vreţi să ştiţi – faceţi parte şi voi din ea.

Max şi stolul sunt în mod clar meniţi să facă lucruri măreţe. Neînfricaţi, neîmblânziţi, nedespărţiţi. Dar acum cei şase copii-păsări sunt urmăriţi – ba nu, vânaţi – prin toată lumea de un nou soi de inamic, înspăimântător, odios şi totodată perfect în perversitatea lui. De data asta, e inevitabil – or să fie prinşi! Aşa că mai bine să se distreze puţin!

OBSTACOLE:

■ Zburătorii: bătăuşi aroganţi, cu aripi (chiar mai puternici decât Eliminatorii).

■ Un genocid planificat: cel mai îngrozitor experiment uman imaginabil.

■ Un lucru de neconceput: există un trădător printre ei.

■ O idilă: problema majoră e că Fang nu înţelege niciodată aluziile.

■ Misiune imposibilă: se pot oare salva pe ei înşişi?

NIMENI NU A SPUS CĂ SALVAREA LUMII E UŞOARĂ!

Seria aceasta pentru mine e o mare obsesie si fiecare volum il citesc cu un amestec de emotii, printre si bucurie, teama, pentru ca mereu ma gandesc la ce vor mai pati personajele, curiozitate, dorinta, pentru ca uneori ti-ai dori sa fi acolo cu ei sau macar sa-i cunosti, si multe altele. Puteti citi recenziile primulul volum si a celui de-al doilea, si daca n-ati citit inca seria asta, atunci nu stiu ce faceti.

Acest al treilea volum a fost complex si supra-plin *da stiu nu-i corect spus, insa nu-mi vine acum in minte alt cuvant*  de sentimente, actiune, suspans si m-am simtit ca intr-un montagne-russe ce mergea cu patru sute de kilometri la ora.

Am ras, m-am enervat, am turbat de furie, am fost trista, am zambit si Doamne, as fi ucis unii din oamenii aia tembeli cu mainile goale. Cartea asta si toata seria e o bomba cu ceas, insa in acelasi timp e ceva delicios, bine scris, cu personaje foarte bine conturate, cu tot felul de intorsaturi de situatie si aliante, si tradari...si omg! Chiar nu stiu ce sa va mai zic.

Nu vreau sa va ofer spoilere, insa ahfjkbtrbvnxmwyrigsdjgswfewr, cate lucruri se intampla in volumul acesta. Au fost destule momente in care am ramas socata, uitandu-ma la pagini, si incercand sa pricep ce naibii avusese loc. Seria asta e geniala si cu fiecare volum devine si mai buna. Iar eu nu pot decat sa ma bucur si sa le savurez.

O sa inchei aici, nu va mai retin, dar trebuie sa cititi seria asta. E GENIALA! Are de toate: personaje, actiune, o idee mega-geniala, suspans, intorsaturi de situatie cu duiumul, vorbeste de prietenie, iubire, familie si are grija ca uneori sa te faca sa razi, ca sa mai detensioneze atmosfera. Chiar vreau sa o cunoasteti pe Max si pe ceilalti. Si eu vreau urmatoarele volume cat mai repede altfel o sa jefuiesc o banca si o comand in engleza!:)) *glumesc. sau poate nu*

5/5