vineri, 7 martie 2014

February Book Haul

Sal'tare!

Stiu ca n-am mai postat de mult timp ce carti mi-am cumparat, dar asta nu inseamna ca am pus banii la saltea. De fapt, chiar am cheltuit mai mult si in afara de acest book haul, o sa mai apara unul, chiar maine. N-as vrea sa va incarc cu foarte multe. 

Va spun de pe acum ca pozele nu-s grozave, lumina e proasta, insa macar sunt. M-am certat zdravan cu scumpa mea camera si abia am facut-o sa mearga. Bucurati-va de priveliste si poate-n mintea voastra pozele arata mai bine. Eu m-am straduit:o3. A, si inca ceva, ignorati data si ora de pe poze, nici macar nu-i corecta. Imi pare rau...stiu ca sunt un fotograf prost, dar pana-mi iau alt aparat lucram cu ce avem. Insa continutul conteaza, nu?












Imi puteti spune si voi ce v-ati mai luat:) Daca vreuna sau mai multe din aceste carti le aveti, le-ati citit, astept cu mare drag sa-mi spuneti.

5 comentarii:

Unknown spunea...

"Nume de cod: Verity" si "Mare TRanquillitatis" sunt geniale! Sper sa iti placa la fel de mult ca si mie :3

Lectura frumoasa!

Diana N. Mirancea spunea...

http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2014/03/in-my-mailbox-3.html
Ce ne-am luat si noi. Eu (Diana), vreau sa-mi iau noile aparitii Epica. Deja iubesc editura asta. Indiferent de ce ar publica, stiu ca va fi genial :3
Spor la citit :)

Anonim spunea...

De acolo am doar Mare Tranquillitatis si am citit-o, si a fost absolut superba. O recomand din toata inima! O sa te indragostesti de personaje, zic eu! :D
Se vede ca ti-ai facut plinul in luna februarie:)) Eu astept pozele si de maine :D

Crina @Reading Addict spunea...

Multumesc mult, fetelor! Abia astept sa le citesc pe toate si sa-mi placa asa mult ca voua:)

Adry ♥ spunea...

Aweee ce de carti o.O Lectura placuta!! Vreau si eu 'Sa ucizi o pasare cantatoare' o.O have fun!:*