sâmbătă, 8 martie 2014

March Book Haul


Sal'tare!

Ieri am postat cartile pe care le-am cumparat in februarie, iar astazi o sa va cartile pe care le-am cumparat luna aceasta. Le-am luat pentru ca le voiam de mult timp si mai ales pentru ca mi s-au parut bune ca pret. Nu-i prea usor sa fi cititor inrait si sa detii marea majoritatea a cartilor pe care le citesti. Sper ca pentru o perioada sa nu mai cumpar, pentru ca intai vreau sa citesc ce-am cumparat in aceste doua luni si ce mai am in biblioteca.

Deci, ce-am luat:












Ca de obicei, daca ati citit vreuna din aceste carti imi puteti spune in comentarii si mereu sunt bucuroasa sa citesc impresiile voastre.:)

2 comentarii:

Lupu Diana spunea...

Am citit Alegerea (i-am facut recenzia pe blogul meu, in cazul in care vrei sa te uiti :D http://books-are-love.blogspot.ro/2014/03/alegerea-de-kiera-cass.html ) Si cele doua volume din Eve, care mi-au placut foarte mult, abia astept sa citesc si ultimul volum <3

Unknown spunea...

De pe 1 până pe 8 ai pus mâna pe atât de multe cărți? :o
Spor la citit!