luni, 17 februarie 2014

Leapşa indiscretă! :)

Sal'tare!

Care-i faza cu titlul? Pai, daca ati urmarit blogul de ceva vreme atunci stiti ca imi place sa rezolv tag-uri si lepse, asa ca... iata una noua, chiar proaspat scoasa din cuptor. De unde am luat-o? D-aici! Trebuie doar sa raspund la cateva "intrebari" si sa vedem ce iese, pare foarte amuzant. Oricine o poate prelua:) Have fun! Sa-ncepem. A, inca ceva, aici gasiti "intrebarile" daca le vreti: click!! 


1. Când mă uit spre biblioteca mea... vad rafturile dand p-afara, multe carti necitite si ma gandesc sa nu cada pe mine, cand dorm:))

2. Atunci când cineva îmi vorbeşte în timp ce citesc... nu-mi ridic ochii din carte si mental ii dau cateva, ca sa plece. daca insista, hm...

3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte... sper sa-mi placa. vreau sa iubesc cat mai multe:)

4. Atunci când păşesc într-o librărie... ma gandesc ca as putea locui acolo

5. Când mi se pune pata pe o carte... ma transform intr-un obsedat si i-as multumi oricui mi-ar cumpara-o. ce?:)) eu deja sunt cu buzunarele rupte.:))

6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman... inspir adanc si zambesc, sau plang. dupa caz.

7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care... are recenzii pertinente, dar si care ma anunta cand apar noutati editoriale.

8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza... instinctului *simt eu c-o sa-mi placa*, a recomandarilor din partea celor care au aceleasi gusturi cu ale mele. sau arunc o privire pe lista mea *care e cat un pomelnic:))*

9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură mă bazez pe... starea ce o am in acel moment.

10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu... oftez si sper sa-si revina.

11. Cred că atu-ul blogului meu constă în... recenziile pe care le postez. si pentru ca sunt un cititor destul de obsedat cat sa imbolnavesc si alti oameni?;;)

12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc... simt ca mi se ofilesc neuronii, am o stare proasta, totul e plicticos.

13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii... ma vad, deja, dormind cu cartile la cap. sau cu un pat din ele. sunt constienti ca obsesia mea e obsedata rau.

14. Pentru mine, un roman bun e... dupa gen: cel care ma tine in suspans pana la ultima pagina, care ma face sa rad, sa plang, dar mai ales care e bazat pe o idee originala. desi, si stilul autorului e foarte important.

15. Am o atracţie puternică pentru personajele... ce par sarite de pe fix, malefice si totusi umane, ironice si care lupta oricat si oricum, pentru ce vor.

16. Pentru mine, o carte este... un prieten special.

17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi... ma apuca toata cele. panica, panica. imprumut doar oamenilor la fel de obsedati ca mine. stiu ca nu le-ar rani.

18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat... prima reactie: wee, abia astept! ce ma bucur! a doua reactie: sper sa fie bun! am iubit cartea/seria aia! ... oare o sa fie bun?

19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e 
proastă... imi doresc ca uciderea sa fi fost legala! glumesc. totusi incerc sa aflu de ce nu i-a placut, nici mie nu-mi plac toate.

20. Oamenii care nu citesc... mi-e mila de ei.

21. Cred despre cărţile scrise de scriitorii români... ca sunt la fel de bune, sau mai bune, ca unele din strainatate. din pacate la noi orice e romanesc ajunge greu publicat, sau deloc.

22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare, 
acela/aceea ar fi... Guillaume Musso. hm.  adica trebuie sa fie viu, nu:))? chit ca-i mai mare ca mine, ce conteaza.

23. Părerea mea despre cititoarele electronice este... sunt geniale! adica serios, cine refuza o carte? plus ca intr-un e-reader poti indesa o biblioteca intreaga. iubesc atat e-book-urile, cat si cartile "palpabile".

24. Cred despre leapşa indiscretă... ca-i tare simpatica.

2 comentarii:

Krisz spunea...

Foarte dragute raspunsurile tale, si amuzante unele! Ma bucur mult ca ti-a placut leapsa! :)

Lupu Diana spunea...

Tocmai am completat si eu leapsa :)
http://books-are-love.blogspot.ro/2014/02/leapsa-indiscreta.html
P.S. Mi-au placut raspunsurile tale si acuma imi pare rau ca nu m-am gandit si eu la Guillaume Musso :))