duminică, 27 octombrie 2013

Sonya's Bookish Tag

Sal'tare!

Tag-ul a fost creat de Sonya *click pentru a ajunge pe channel-ul ei* . Sa dam drumul intrebarilor. Dupa cum stiti oricine poate sa-l faca, doar sa-mi returnati link-ul, ca sa aflu si eu voi cum o duceti.


What type of genre do you prefer?

N-am un gen anume preferat, dar citesc mai mult carti care au ceva, nu stiu, un detaliu original, un personaj diferit, multa actiune, suspans. Caut carti bune si cred ca singurul gen ce nu-mi prea place e cel horror. Bine, si chick-lit.

What are some must have books for your library? 

Sincer nu-mi vin in minte, dar daca vreti pot derula jumatate din lista de pe goodreads:))

What is the most expense book on your shelf?

Cred ca volumele scrise de Dan Brown.

What book do you covet the most?

Sa-ncep?:)) *desface lista care se intinde de la birou pana la usa de la intrarea in apartament, apoi in strada*

Who is your favourite author? (you can pick up to three)

Richelle Mead, Guillaume Musso, Dan Brown.

How much do you spend in books?

Cam mult, momentan incerc sa ma temperez.:))

What is your favourite book store?

De ceva vreme comand online, e si mai ieftin, si mai accesibil, dar gasesc si carti pe care librariile nu le au in stoc.

What do you think about the current trend in young adult books?

Ce trend?! *looks confused*

What series do you wish had more books to it?

Orice serie care mi-a placut mult, dar cred ca-s bine asa cum sunt.

What are your go to books that you have in your library?

Hm, cam orice suna original si bine scris. Preferabil cu o actiune pe care n-o "vad" din primele pagini si nu un personaj flumpy-bumby-miorlait. *da sunt cam rea:))*

What book is currently in your bag?

Momentan citesc un thriller.

What is the most prized book in your collection?

Chiar nu-mi vine niciun titlu acum in minte.

What are some non fiction that you have on your shelf? 

Nu am asa ceva *sad*

0 comentarii: