marți, 15 octombrie 2013

Implinirea (Crossfire vol. 3) de Sylvia Day - nou la Litera


Seductie. Inlantuire. Implinire. Eva si Gideon infrunta demonii trecutului si accepta consecintele dorintelor lor obsesive.

„Din clipa cand l-am intalnit pentru prima data pe Gideon Cross, am recunoscut in el ceva dupa care tanjeam. Ceva ce era irezistibil pentru mine. Dar am vazut si sufletul periculos si ranit din interior – atat de asemanator cu al meu – de care am fost atrasa fara putinta de scapare. Aveam nevoie de el asa cum aveam nevoie de bataile inimii mele. Nimeni nu stie cat de mult a riscat pentru mine. Cat de amenintata am fost sau cat de intunecate si periculoase vor deveni umbrele din trecutul nostru. Inlantuiti de propriile secrete, am incercat sa sfidam soarta. Ne-am facut propriile reguli si ne-am abandonat complet posesiunii depline...“

Seria Crossfire a fost publicata pana in prezent in 40 de tari, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume. Cartile au fost vandute in 12 milioane de exemplare la nivel mondial.

Primele doua volume, Atractia si Revelatia, au aparut anul acesta la editura Litera.

0 comentarii: