joi, 24 octombrie 2013

Day and Night Tag

Sal'tare!

Dupa cum deja v-ati obisnuit apar cu un alt tag *asta pana le termin:))* si nu mai vorbesc mult, ci trec la raspunsuri. Repet, oricine il poate face si trebuie doar, daca vreti, sa-mi aratati si mie raspunsurile voastre. 

D: Do you read more in the morning or at night?

Depinde daca sunt in vacanta sau in timpul anului universitar. Dar citesc si ziua si noaptea, cand am pofta:>

A: Are there any books that changed the way you thought about things?

Sigur ca da. Nu cred ca e vreo carte, oricat ti-a displacut, sa nu te schimbe sau sa-ti planteze un gand, o idee in capsor.

Y: YA or Not?

Citesc si YA.

A: Are there characters that you honestly believe are real?

Pentru mine toate ar putea fi reale, nu mi-ar displacea:)

N: Nobody touches my books or I don't mind loaning my books out?

Nobody touches!!! Desi unii pun mana si nu se deranjeaza sa intrebe, iar eu fumeg in liniste.

D: Do you ever smell your books?

Uneori:))

N: Not everyone loves books...is this a positive or a negative?

Cred ca e ceva personal, pentru fiecare individ. Adica pe mine nu ma deranjeaza ca lui X-ulescu nu-i plac cartile atata timp cat eu citesc non-stop.

I: I keep my books in the best condition or maybe not? Which are you?

Incerc sa le pastrez ca noi si imi vine sa strangulez pe oricine le indoaie, atinge mai tare sau lasa o zgarietura.

G: Gosh I have to many books! True or False?

Inca n-am ajuns sa zic ca am prea multe:)). Poate cand ajung sa dorm la usa sau in baie o sa ma gandesc la asta.

H: Have you ever spilled or stained your books before with something, and if so how?

Nu, nu s-a intamplat.

T: Toned or untoned while reading? . . or in other words. . .Do you read and workout at the same time?

Nu. Atunci cand citesc sunt doar eu si cartea.

0 comentarii: