duminică, 20 octombrie 2013

Completed Series Tag

Sal'tare!

Revin cu alt tag si sincer mi-e si frica sa-l fac:)), pentru ca stiu foarte bine ca n-am terminat multe serii, ba mai mult am atatea incepute incat nu stiu cand le voi termina. Sper sa nu ma fac de ras si sa vad c-am terminat doar doua serii... ar fi trist, foarte trist. O sa pun aici si duologiile sau trilogiile, poate asa ma mai scot un pic. 
In mod normal ar trebui sa vi le arat, dar doar le voi numi, ca sa nu incarc prea mult postul. 

1. Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong
2. Academia Vampirilor de Richelle Mead
3. Winnetou de Karl May
4. Instrumente Mortale de Cassandra Clare *daca ne gandim ca intai a fost o trilogie*
5. Cercul Secret de L.J. Smith *la fel, autoarea a dorit-o trilogie, fiind ulterior continuata de altcineva*
6. Povesti Moderne cu Zane de Holly Black
7. Shadow Jumpers by Angela Brown
8. Secrets by T.R. Graves
9. Promise Me by Paige Weaver
10. Trilogia Cercului de Ted Dekker


Acestea-s seriile/duologiile/trilogiile terminate de mine pana acum, si poate ar fi fost mai multe daca nu mai aveam cate un volum/doua/trei de citit din altele. Astept sa-mi spuneti voi cate serii/trilogii ati terminat pana acum:)

4 comentarii:

meduza spunea...

Sincer, nu știu câte serii am terminat. Mm.. Harry Potter, Lord of the rings, Forțele răului Absolut, Academia Vampirilor, FEtele Gallagher -toate cărțile apărute la noi, Vampirii Sudului, Moștenirile Lorien, Cercul secret, Jurnalele vampirilor, Micuțele mincinoase, Casa nopții, Twilight, Jocurile foamei, Aripi de argint, plus cele la care au apărut recent volume, ca Hush hush, Divergent, Dispozitive infernale, SAnctus și Eragon la care tot așa mai am ultimul volum de citit :3

Sabryy spunea...

Ce dragut. Primele doua persoane care au citit FRA si de care stiu eu. Sunteti de acord ca sunt GENIALE?

meduza spunea...

Da Sabry :)) Sunt geniale. De la mine le-a citit si tanti de la librarie, deci suntem 3 acum :3 Ei i-au placut mai mult ca mie :))

Crina @Reading Addict spunea...

Si mie mi-a placut foarte mult FRA :X si ar fi dragut sa placa la mai multi.