luni, 21 octombrie 2013

7 Deadly Sins Book Tag

Sal'tare!

Da, alt tag. Intr-un fel eu simt ca asa vorbesc mai mult cu voi, adica nu doar prin recenzii si postari cu noutati. Si daca aflu si raspunsurile voastre sunt cat se poate de fericita:). N-am mai tradus intrebarile, dar sigur nu-s greu de inteles, doar suntem niste oameni cititi. Sa-ncepem.


GREED—What is your most inexpensive book? What is your most expensive book?

Cred ca cea mai scumpa carte a mea este Angelologia; eu atunci cand am cumparat-o nu era deloc ieftina. Iar cea mai ieftina e Palatul de Chelsea Q. Y. 

WRATH—What author do you have a love/hate relationship with?

Cred ca am ceva cu domnul Murakami, el ma cam enerveaza, dar tot ii citesc cartile, din curiozitate:))

GLUTTONY—What book have you deliciously devoured over and over with no shame whatsoever?

Eu nu recitesc, dar as devora si redevora Bibilioteca umbrelor. 

SLOTH—What book have you neglected reading due to laziness?

Cred ca Insurgent sau orice alt sequel pe care-l am in biblioteca. Dar pe asta stiu c-am inceput-o si n-am mai continuat-o.

PRIDE—What book do you most talk about in order to sound like a very intellectual reader?

Cel mai iubit dintre pamanteni. Pentru unii e ceva intelectual, dar mie mi-a placut chiar foarte mult si sper sa si recitesc candva.

LUST—What attributes do you find most attractive in male or female characters?

In primul rand eu sunt atrasa de caracter, imi plac personajele complexe, pe care le citesti greu. Sarcasmul, ar fi alta calitate, simtul umorului, dorinta de a razbi, independenta. Din punct de vedere fizic nu ma pronunt, pentru ca n-a existat un personaj sa-mi placa stric fizic.

ENVY—What books would you most like to receive as a gift?

M, *se uita in jur sa vada daca asculta cineva, nu vrea sa goleasca buzunarele nimanui* as zice seria Gheata si foc . Si mai sunt multe altele, dar nu vreau sa pun aici lista de Craciun sau ceva:))


Gata si cu asta dragilor, daca v-a placut va invit sa-l faceti si voi si abia astept sa aud raspunsurile voastre.

0 comentarii: