sâmbătă, 19 octombrie 2013

Cacealmaua (Cartea Polițistă #1) de Oana Stoica-Mujea


 


Crima sau sinucidere?



Recenzie:

In primul rand v-as prezenta si descrierea cartii, dar n-am de unde s-o iau. Insa ideea e urmatoarea, politia investigheaza moartea unui barbat si se intreaba daca el s-a sinucis sau l-a omorat cineva. 

Ce parea ceva simplu inainte sa citesc cartea s-a dovedit a fi complicat, cu ite legandu-se si inbarligandu-se incat nu mai stii unde e primul capat. Multi o sa ziceti da, bine, are doar 100 de pagini ce carte e asta? Pai, da de cand doar cartile cu pagini multe sunt bune? Ce, doar oamenii frumosi au creier? Ei, bine cartea asta chiar daca e scurta, e bine scrisa, are suspans, nu te plictisesti, o citesti repede si mai vrei. Eu momentan astept sa apara urmatoarea carte din serie *poate ca nu oi bea eu, dar mai vreau din asta:))*. 

Simona e o tipa tare isteata, care isi face loc in lumea plina de barbati, are grija de fata ei, si sincer imi place tare mult caracterul ei. E exact genul ala de amestec ce te intriga: e buna, dar nu foarte, e ironica, are grija de tine, dar daca o enervezi iti da si un picior in gura. Despre Laurentiu chiar nu stiu ce sa zic pentru ca mi-a parut asa un fel de umbra, ca un catel ce merge la plimbare doar pentru ca ar ramane fara aer daca sta pe loc, pentru ca stapanul deja e departe. Parca trage viata de el si nu el de ea. Iar domnu Blid mai trebuie sa mai treaca p-aici, vreau sa mai aflu despre el.

Deci, dragi cititori nu va lasati indusi in eroare de numarul mic de pagini sau de faptul ca aceasta carte si restul din serie apar cu ziarul la un pret minuscul, pentru ca merita. E fix genul ala de carte politista ce te tine lipit de foi si nu-ti mai vine nici sa respiri, ca poate pierzi randul. Eu v-o recomand, daca vreti un thriller scurt, plin de suspans, bine scris, cu personaje reale si realiste, care se intampla chiar la noi in tara si cu nimic in plus. 

Nu vreau sa fac reclama seriei si nici doamnei Oana (sper ca nu se supara ca-i spun asa), insa ati pierde ceva daca nu le-ati citi. Plus ca intr-o ora, maxim doua o dati gata si neuronii sigur vor aprecia lectura de calitate. Plus ca e usoara si nu va solicita prea rau. Pana la urmatoarea carte eu m-apuc sa strang banuti si sper s-o gasesc. Pentru cartea asta am cautat cam prin tot Pitestiul:)), pentru ca se vanduse.


4/5

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ai intuit foarte bine personajele și Blid o să aibă un rol mult mai important. :) Merci!