joi, 7 decembrie 2023

RECENZIE - Pactul (Off-Campus #1) de Elle Kennedy

 Descriere:

Ea e pe cale sa incheie un pact cu baiatul cel rau… In sfarsit, Hannah Wells a gasit pe cineva de care se simte atrasa. Desi de obicei e sigura pe sine, la capitolul sex si seductie are multe probleme, provocate de un incident dureros din trecutul ei. Daca vrea cu adevarat sa atraga atentia tanarului pe care il place, Hannah va trebui sa isi invinga nesiguranta si sa il faca sa o observe... chiar daca asta inseamna sa il mediteze pe capitanul echipei de hochei a universitatii - un tip enervant si increzut -, in schimbul unei intalniri aranjate.

... si va fi o experienta ametitoare. Cea mai arzatoare dorinta a lui Garrett Graham este sa joace hochei in liga profesionistilor, dupa ce termina facultatea. Dar o nota catastrofala obtinuta la un examen ameninta sa zadarniceasca visul pentru care a muncit atat de mult. Prin urmare, daca pentru a-si asigura locul in echipa trebuie sa ajute o fata sa starneasca gelozia altuia, nimic nu ii va sta in cale. Insa un sarut neasteptat duce la cea mai nebuneasca partida de sex din viata lor. Acum trebuie sa o convinga pe Hannah ca pe el il doreste.

RECENZIE:

O să zic de la început că i-am dat două stele și pentru mine a fost una din cărțile alea super populare, care nu m-au impresionat, pot să înțeleg de ce alții ar iubi-o și lăuda-o așa de mult, dar în același timp asta nu mi-a schimbat experiența cu nimic și nici n-o să mă facă să-i dau o notă mai mare doar pentru că. 

"Pactul" a fost o carte ce-ar fi putut fi mai bună, care să mă emoționeze și să fie una din preferatele, căci a avut ceva acolo, dar a avut prea multe alte lucruri ce m-au deranjat și care nu mi s-au părut ok. Cum ar fi, în nicio ordine:

  •  faptul că Garrett vorbește despre fundul Hannei cel puțin jumătate de pagină când "o vede" cu adevărat prima dată
  •  cum întotdeauna are ceva de zis legat de tipele care se culcă cu el și cu colegii lui, însă în același timp nu-i convine când dă peste una sau altele care nu cedează avansurilor. 
  • Cum o seacă pe Hanna, căutând-o iar și iar și iar până cedează să-l ajute, iar apoi o ia că pe o victorie, c-a învins-o el sau ceva. 
  • Când merg undeva și îi tot oferă de băut și o întreabă de ce nu bea, tot insistând când ea zice nu. 
  • Când Hanna se împiedică în nimic când iese cu Garret din clasă, căci "e neatentă". 
  • Când ea îl vede și zice că e frumos de vreo 3 ori în 3 propoziții back to back.
  •  Când situații și discuții ce au de-a face cu violența domestică, abuz, viol, orgasm, manipulare sunt tratate superficial și mi s-a părut că niciunul din ei sau cei implicați nu le-au luat în serios sau nu cât ar fi trebuit.
  •  Când s-a întâmplat neînțelegerea din ultimul sfert al cărții și în loc să stea și să fie sinceri și să discute, Hanna a plecat, crezând că face ea mare bine și defapt a făcut... un rahat. 
  • Când Garret spune el că e calm și niciodată violent, iar apoi acționează impulsiv pentru că... adică înțeleg de ce-a făcut-o, dar în același timp nu știu cu ce-a ajutat, ținând cont că situația era terminată deja.
Și multe altele. 

Căci da, pe lângă toate astea, "Pactul" e o carte ok, care se citește repede, e lejeră, are momente sexy, altele amuzante, unele care te emoționează, clipe de vulnerabilitate, sinceritate, tristețe, bucurie, speranță, regret, dorință, teamă, ambiție. E despre familie, prieteni, școală, poftă de viață, relații, iubire, iluzii. Și dacă nu te deranjează ce-am menționat înainte sau poate ai o cu totul altă părere față de-a mea, atunci sigur o să-ți placă și mai mult. 

Da, au fost momente în care "Pactul" mi-a plăcut și-am zâmbit sau am simțit alături de personaje, însă acelea au fost mult mai puține comparativ cu celelalte. Și punând în balanță nici nu pot să le separ, dar nici să dau o notă mare și să zic că-mi place doar pentru o parte din ea, căci doar am citit-o pe toată. În același timp, stilul autoarei nu m-a atras și mai ales la început m-am simțit foarte detașată de poveste și de cei doi și chiar am vrut să o las baltă după câteva pagini; însă nu prea-mi place să las o carte fără să fiu sigură, așa că am continuat și-am reușit s-o termin. 

Nu regret c-am citit-o și măcar acum când o să mai aud de ea știu ce părere am, dar nici nu mă grăbesc să citesc restul seriei. Sau nu prea curând. Dar da, dă-i o șansă dacă n-ai citit-o deja și fă-ți propria părere. Poate doar eu sunt omul căreia nu i-a plăcut și-a avut atâtea de criticat. 

0 comentarii: