vineri, 28 septembrie 2012

Obsesii letale de Jonathan Kellerman



Povestea unui ucigas cameleonic, cu metode nemiloase, intr-un thriller la fel de obsesiv ca si impulsurile letale ale criminalului. 
Prima lui victima pare sa fie omorata de o femeie eleganta. Pentru cea de-a doua se deghizeaza intr-un batran lipsit de putere. Intre tintele lui nu exista nici o legatura evidenta, in afara de sfarsitul lor infiorator. Uimit de acest criminal care se misca precum argintul viu, detectivul Milo Sturgis face echipa cu psihologul Alex Delaware pentru a patrunde in adancurile intunecate ale unei minti inteligente, dar bolnave, dominate de furie, dorinta violenta si cea mai macabra forma de „bunavointa“ cu care se confruntase vreodata Alex. 
Un thriller palpitant despre un maniac obsedat de distrugere si despre minciunile pe care si le spun criminalii pentru a se justifica si a continua sa ucida. 



Cum aveam aceasta carte de cel puţin un an in biblioteca am zis ca trebuie sa o citesc. Deşi face parte din categoria thriller cred ca aici se incadreaza doar jumatatea cartii de la pagina 200 (aproximativ) incolo. Adica inteleg ca autorul vrea sa surprinda, sa mentina treaza curiozitatea, dar când linistea sufla prin pagini si actiunea abia se taraste parca-ti piere cheful. Mai ales ca scrie thriller pe coperta. Poate eu sunt obisnuita cu acele carti care incep puternic si o ţin aşa pana la sfarsit. 
Revenind la carte. Recunosc ca nu m-am prins cine e criminalul si ca a fost oarecum interesant sa aflu si sa vad cum legaturile se fac abia spre final. Sincer n-as stii ce sa mai spun despre aceasta carte si as numi-o draguta, dar nicidecum interesanta sau m-a tinut in suspans. Am tinut sa o termin pentru ca de obicei nu las cartile neterminate si pentru ca doream sa aflu cum se rezolva cazul. Repet ideea a fost interesanta, dar punerea in scena, din punctul meu de vedere, a lasat de dorit. Daca ar fi sa-i dau o nota i-as da un 3/5, dar raportandu-mă la thriller-ele citite i-as da 2/5. Cred ca e prima carte la care descrierea si titlul mi-au sunat mai bine decat continutul, per ansamblu. Daca voi ati citit-o si v-a placut mai mult atunci foarte bine. 

0 comentarii: