vineri, 21 septembrie 2012

Concurs de toamna - proza

Sal'tare!



Pentru ca a sosit toamna, anotimpul meu preferat, dar si pentru ca blogul se numeste Nervi de toamna si luna aceasta implineste doi ani m-am gandit sa organizez un concurs. Acesta este facut cu ajutorul unei librarii online; aceasta librarie online are atat carti in romana la preturi acceptabile, dar si carti in engleza . In ce consta concursul: 

Daca vreti sa participati trebuie sa scrieti o proza de minim jumatate de pagina sau maxim doua pagini despre toamna sau nervi de toamna. Constructia "nervi de toamna" o puteti folosi cu ce semnificatie doriti voi, dar sa nu va indepartati prea mult de subiect. Proza nu trebuie sa fie despre blog sau sa faca referire la el, ci strict la cele doua teme sau una din ele. Nu ma supar daca le combinati. Aceasta proza/compunere o trimiteti ca atasament la e-mailul cu care va inscrieti. E-mailul va avea ca subiect "Concurs de toamna-proza" si va trebui sa contina, pe langa atasament, numele vostru de GFC si linkurile (daca ati raspandit vestea pe facebook sau pe blogul vostru). 

Concursul incepe astazi, 21.09.2012 si se termina pe 21.10.2012

Castigatorul va fi ales de mine. Voi alege proza care-mi va placea cel mai mult si voi tine cont de exprimare, lipsa greselilor gramaticale si ortografice. Nu conteaza cantitatea *numarul de randuri*, ci calitatea. Eu va astept sa va inscrieti cat mai multi pentru ca premiul este o carte la alegere oferita de acea librarie online . (in valoare de 40 de lei)

Mult succes si inspiratie!

edit: ca sa nu existe neintelegeri. prozele mi le trimiteti pe adresa sadiko_psik13@yahoo.com

7 comentarii:

Unknown spunea...

in seara asta trimit.bafta cu blogul!imi place cum arata si cum e structurat.

Unknown spunea...

Acum o transcriu de pe un caiet.Crede-ma ca nu am avut timp de asta pana acum desi am scris-o in ziua in care am dat primul comentariu.

Unknown spunea...

am trimis mailul.sper ca ai primit;)

Crina @Reading Addict spunea...

Da, am primit.

Unknown spunea...

cati s-au inscris?

sakura spunea...

M-am inscris si eu.

Nastya, nu stiam eu de unde mi-e cunoscut numele tau ;)

Unknown spunea...

de unde ti-e cunoscut?;)))