luni, 3 septembrie 2012

Book Lovers Challenge provocarea 21

Povestește despre altă pasiune a ta, în afara cititului.



O alta pasiune a mea, la fel de mare ca cititul, este scrisul. Scriu proza, short-story-uri, ficuri. Am inceput si un roman. Imi place foarte mult sa scriu, sa creez diferite decoruri si personaje complexe, tot felul de intamplari. Nu cred ca as putea sa mai stau fara sa scriu sau sa ma las de scris. A devenit un fel de obicei pe care incerc sa-l practic de fiecare data cand am timp, chef si idei. Pentru ca trebuie sa ai o idee care sa-ti placa si totul sa vina de la sine ca sa poti scrie ceva bun. Scriu de vreo doi ani si stiu ca mai am de invatat, dar toate vin cu timp si cu mult exercitiu. 
Asa cum am mai citit pe net si prin carti un scriitor trebuie sa citeasca si foarte mult.

Ca pasiuni, mai mici, as mai adauga vizionatul filmelor, serialelor si pierdutul timpului privind imagini si imagini si imagini pe net.

Voi ce pasiuni aveti?:)

1 comentarii:

!Melamine spunea...

Eu iubesc sa ascult muzica , sa desenez si sa citesc :X Si desigur sa vorbesc non-stop cu cea mai buna prietena la telefon :))