marți, 4 septembrie 2012

RECENZIE - Academia Vampirilor (Academia Vampirilor #1) de Richelle Mead


Descriere:

DOAR CEA MAI BUNA PRIETENA TE POATE APARA DE DUSMANII TAI NEMURITORI... 


Academia Sf. Vladimir nu este o scoala ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns in strafundurile padurilor din Montana, in care moroii (vampiri vii si muritori) sunt educati in tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumatate oameni, jumatate vampiri) sunt antrenati sa-i apere de atacurile sangeroase ale strigoilor (morti vii), cei mai inspaimantatori si mai periculosi vampiri. 

Rose Hathaway, o fata dhampir, se pregateste sa devina garda de corp pentru prietena ei cea mai buna, printesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur si epuizant, iar, pe langa intrigile si comploturile din Academie, situatia ei se complica din cauza unei idile tainuite si interzise. Avand o legatura psihica iesita din comun, cum nu s-a mai intalnit de secole, cele doua eroine incearca sa faca fata amenintarilor... 


RECENZIE:

La fel ca de alte serii am auzit si de aceasta si imi tot zisesem ca o voi incepe atunci cand am s-o cumpar, insa cum am gasit primul volum la biblioteca am zis de ce sa mai pierd timpul si l-am imprumutat. 

Nu prea stiam la ce sa ma astept, caci la cum sunt unele serii in ziua de azi… insa recunosc ca n-am fost dezamagita si pe tot parcursul cartii am fost atrasa atat de actiune cat si de personaje, decor si autoarea chiar stie cum sa te bage in poveste si sa iti pastreze vie curiozitatea. Mi-a placut ca totul e dozat, adica sentimentele personajelor sunt expuse cu grija, fara exagerari si la momentul potrivit si parca fiecare personaj are locul sau si nimic nu e in plus.

 De la inceput mi s-a parut interesant caracterul lui Rose si chiar daca unele mici aspecte m-au deranjat la ea sunt prea minore ca sa le amintesc. Alt personaj care mi s-a parut simpatic este Lissa, prietena Rosei si pana la urma mostenitoarea unei familii importante de moroi. 

Legatura lor este una speciala si « dublata » de legatura psihica, Rose poate simti cum este Lissa si uneori este absorbita in mintea ei cand emotiile Lissei sunt prea puternice. Simpatic mi s-a parut si Dimitri si abia astept sa mai aflu despre el. 

Va recomand acest volum!!!

5/5

3 comentarii:

Ale Criss spunea...

Ce tare! Poate o sa ajung si eu sa il citesc! :D

Dark Angel spunea...

Seria mea preferata de vampiri!!!!! :D

Unknown spunea...

Academia Vampirilor e seria mea preferata! O iubesc atat de mult incat nu-i gasesc nici un defect. Iti recomand si celelalte volume. Actiunea devine mai interesanta cu fiecare volum si o sa ramai uimita de evolutia personajelor :)