sâmbătă, 13 mai 2023

RECENZIE - Fiica Zeiței Lunii (Regatul Celest #1) de Sue Lynn Tan


Descriere:

Un roman fantasy inspirat de legenda zeiței chineze a lunii, Chang’e, în care o tânără își descoperă curajul, puterea și menirea, în încercarea de a-și salva mama de cel mai puternic nemuritor al tarâmului.

Xingyin și-a petrecut întreaga viață pe lună, ascunsă de ochii temutului Împărat Celest, care i-a exilat mama pentru furtul Elixirului Nemuririi. Însă, când magia îi scapă de sub control, tânăra este nevoită să fugă de acasă și să supraviețuiască de una singură în Regatul Celest, un ținut plin de minuni și secrete.

Ascunzându-și identitatea, Xingyin se infiltrează în Palatul de Jad și devine tovarășa de studii a prințului Liwei, fiul dușmanului ei de moarte, atrăgând totodată și atenția căpitanului Wenzhi, unul dintre cei mai tineri și mai apreciați războinici ai Regatului Celest.

Antrenamentele și studiile intense o ajută să mânuiască arcul cu o precizie letală și să învețe tainele magiei elementare, dar, pentru a-și elibera mama, Xingyin trebuie să vâneze creaturi legendare, să înfrunte dușmani necruțători și să-și protejeze inima cu orice preț.

Iar când o formă interzisă de magie amenință viitorul Regatului Celest, Xingyin va trebui să aleagă între sacrificarea celor dragi și cufundarea tarâmului în haos.

Fiica Zeiței Lunii îmbină poveștile pasionale de dragoste și legendele într-o aventură captivantă despre familie, datorie, onoare și speranță.

RECENZIE:

Cred că-s singurul om care a citit cartea asta și nu i-a plăcut în niciun fel. Și chiar am încercat, căci am terminat-o.

"Fiica Zeiței Lunii" e una din cărțile ce a fost, și încă e, peste tot online, mai ales datorită edițiilor speciale și coperții. Însă am văzut și că mulți au citit-o și le-a plăcut, așa că mă gândeam că o să-mi placă și mie măcar puțin. Mare greșeală. 

Primele capitole au fost ok, dar apoi treptat m-am pierdut interesul și entuziasmul, iar dezamăgirea și-a făcut loc. Nu-mi pare rău că am citit-o, ci îmi pare rău că am citit-o sperând că va fi bună și așteptând povestea aia de care toată lumea vorbea și care are majoritar 5⭐️ și e preferata multora. Eu n-am găsit-o și mă întreb acum dacă sunt eu ori cartea n-a fost pentru mine. Și poate e cazul.

Aș zice să o citiți și să vă faceți singuri o părere. Poate personajele ce mie mi s-au părut beyond cliche o să vi se pară bine scrise, poate firul narativ vă va prinde, poate scriitura va fi ceva proaspăt și magic pentru voi. Poate lumea va fi frumoasă și vie și veți devora paginile. Măcar să fiu eu singurul om care a citit-o și mi s-a părut printre cele mai slabe citite anul ăsta.

2/5

0 comentarii: