miercuri, 4 iunie 2014

Top 5 Wednesday - Autori preferati

Sal'tare!

Tema de astazi suna asa de simplu si totusi e grea. La cat citesc, si nu spun asta ca sa ma laud, ci pentru ca-mi place, sunt foarte multi autori pe care i-am intalnit prin cartile lor si care-mi sunt foarte dragi, ii admir si mai ales mi se par extraordinare cartile lor. Insa tema de azi ma forteaza sa aleg doar 5 din toti care-mi plac si nu e usor. Dar ii voi numi pe cei de la care am citit cel mai mult si pe care pot sa zic ca-i cunosc mai bine.

Asa ca avem:

John Green 
Richelle Mead
Guillaume Musso
Colleen Hoover
Cassandra Clare


Acestia sunt doar cinci din multimea de autori care-mi plac si-mi pare rau ca n-am putut numi mai multi. Fiecare autor e special, pune suflet in romanele sale si e greu sa ii categorisesti sau sa-i compari. Nu v-am dat detalii despre ei, pentru ca n-am considerat necesar, insa toti cinci au romane si serii extraordinare, foarte vii, pline de emotii si de suspans, cu personaje memorabile si care merita citite.

Voi aveti autori preferati?

0 comentarii: