duminică, 1 iunie 2014

Mai Wrap-up

Sal'tare!

Deja nu ma mai mir ca timpul zboara repede si ca abia incepu luna mai ca s-a si terminat. Pentru mine mai inseamna partiale si verificari, asa ca am fost intr-un carusel ce m-a facut sa trec prin mult stres si nervi si nopti prost dormite. Si putina lectura. Dar cred c-am reusit sa citesc cat de cat, desi mai nimic din ce-mi propusesem dinainte. Sa vedem ce-am citit (ca nici eu nu prea mai stiu):


Cu ochii altuia de Giorgio Faletti - un thriller interesant ca idee,
 destul de mare ca numar de pagini, si care spre final mi-a placut. daca reusiti sa treceti de inceputul ciudat (care pe mine m-a facut sa o cam dau de pereti) atunci va veti bucura de o carte bunicica.

...Sa ucizi o pasare cantatoare de Harper Lee - o carte extrem de laudata, 
dar care mie mi s-a parut plicsititoare si greu de inghitit. am inteles de ce-i asa de importanta, in literatura, dar daca vrei s-o citesti de placere atunci e cam greu. sau poate-ti plac clasicele mai mult ca mie si cartile ce nu-ti trezesc nicio emotie.

Miss Peregrine de Ransom Riggs - recenzie

Flori pentru Algernon de Daniel Keyes - recenzie

Adevar sau provocare (Jocul minciunii, vol. 2) Sara Shepard - recenzie

Catch a Ghost si Long Time Gone (Hell or High Water #1,2) by S.E. Jakes - destul de interesante, mult suspans si actiune, uneori cam grabite, dar placute. daca va plac romanele de actiune, cu tipi inconjurati de arme si tari de caracter atunci cititi astea. Desi atentie sunt MM.

Slammed (Slammed, #1) by Colleen Hoover - recenzie

Wounded by Jasinda Wilder - recenzie

Sinuciderea fecioarelor de Jeffrey Eugenides - o carte extrem de ciudata,
care oricat mi-a placut in felul ei, spre final mi s-a parut fara cap si coada.

Iubire dincolo de timp (Time Between Us #1) de Tamara Ireland Stone - recenzie

Obsidian (Lux, #1) by Jennifer L. Armentrout - ca tot e laudata seria peste tot, am zis s-o citesc si eu. 
mi-a placut, intr-un fel, are potential, personajele sunt bine construite si astept volumul doi. ca prim volum, insa, inghite destule clisee.

We Were Liars by E. Lockhart - o carte extrem de populara acum in booktube, relativ scurta si pe care o citesti fara sa stii ce se intampla. (pentru ca synopsisul nu-ti spune). mi-a placut, m-a surprins enorm si v-o recomand.

Cautand-o pe Alaska de John Green - recenzie

Crossing the Line (World Apart, 1) by Nicola Marsh - review in curand, dar va pot spune c-a fost ceva scurt, usor, de vara si destul de cliseic. cam ca toate romanele YA/NA din ultimul timp.

With you si Torn from you by  Nashoda Rose - serie inceputa promitator, dar continuata groaznic, zic eu. d-asta am si citit doar primul sfert din primul volum (With you este novella). merge intr-o directie in care... 

Ingerul mecanic (The Infernal Devices, #1) de Cassandra Clare - citita, placuta, iubita. daca doriti o mini-recenzie nu refuz. 



Cam atat am citit eu in Mai. N-a fost mult, dar nici putin, cumva satisfacator. Cat despre iunie, presimt ca va fi la fel sau si mai rau, depinde cum imi fac timp si ce chef am, pentru ca e luna examenelor. A, si voiam sa va intreb, daca v-ar placea sa revin cu rubrica de mini-recenzii - uneori chiar n-am destul material cat sa scriu una intreaga si totusi ma gandesc ca ar fi dragut sa zic si eu ceva, daca tot am citit cartea. Vreti? Daca da, astept comentariile voastre. Si-mi puteti spune si ce-ati mai citit voi. 

2 comentarii:

Unknown spunea...

E bine si cu mini recenzia. E normal cand esti ocupata cu examenele

Anonim spunea...

Felicitări! Având în vedere examenele prin care ai trecut ai citit foarte mult ;)