duminică, 21 iulie 2013

Leapsa Shine On


  • Pune imaginea pe blogul tău 
  • Menţionează persoana care te-a nominalizat: am primit leapsa de la  Ale Criss, merci:)
  • Spune şapte lucruri despre tine
  • Nominalizează alte 15 bloguri

So, sapte lucruri despre mine:

1. sunt o fire impulsiva, glumeata, sarcastica si foarte sincera.
2. desertul meu preferat este reprezentat de clatite.
3. imi petrec timpul liber citind sau scriind.
4. imi plac filmele ce te tin in suspans pana la final sau au tenta psihologica.
5. ma simt foarte bine cand afara e racoare, ploua, ninge sau bate vantul. urasc vremea calda.
6. am o imaginatie bogata, foarte bogata:))
7. iubesc pufoseniile, orice animal mic si pufos, cu ochi mari sau ceva asemanator.


Leapsa o poate lua oricine doreste, sunteti doar rugati sa lasati un link in comm ca sa aflu si eu mai multe despre voi!:) Daca vreti.

1 comentarii:

Ale Criss spunea...

Si eu adoor clatitele. Si iubesc pufoseniile >.<