marți, 16 iulie 2013

Hex sau Puterea farmecelor (Elita intunecata, vol. 2) de Chloe Neill


Eleva noua, scoala noua aceleasi belele.

Lily Parker este o eleva noua la Scoala de Fete Sfanta Sofia, dar deja a aflat ca magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fata... sau cel mai periculos dusman!

De aceea, Lily trebuie sa invete cum sa-si controleze noile capacitati paranormale si asta pe langa complicatele relatii cu cei care conduc scoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de varcolac, si lupta pe care o duce alaturi de cea mai buna prietena a ei, Scout, infruntand palpitanta viata de noapte a orasului Chicago inclusiv pe misteriosii Seceratori.

Dar, curand, Lily este invitata la o intalnire secreta cu Sebastian un tip hot, care se ofera s-o ajute sa-si stapaneasca magia ce ii curge prin vine. Insa atentie, el este un Secerator, iar Lily intra intr-un joc periculos. Se pare ca granita dintre bine si rau nu este intotdeauna prea clara...


Parere: Speram, cand am terminat primul volum ca al doilea va fi mai bun, dar n-a fost sa fie. Fiind o carte subtire, cu scris mare si destul de usoara, m-asteptam sa o citesc in cateva ore. Dar am stat  toata ziua dupa ea, citind, mai facand altceva, iar citind si tot asa. Zau, n-aveam asteptari prea mari, pentru ca deja am invatat pe de rost toate cliseele existente in universul YA si nu cred ca ma mai surprinde ceva, chit ca-i paranormal sau nu. Dar conteaza si felul cum e scrisa, iar mie asta mi s-a parut or ca sa fie or la plictiseala, pentru ca n-am simtit nimic, nu m-a interesat de niciun personaj, abia am asteptat sa se termine si chiar daca rar zic asta despre o carte... imi pare rau c-am cumparat-o. Si ca m-am apucat de serie. 

Si de parca  in cartea asta nu-i destula magie si e si un varcolac autoarea s-a gandit sa mai aduca si alte creaturi si hai si niste colti si mai baga si niste fantome, ca sa fie tot tacamul. Dar mie tot degeaba mi s-a parut, pentru ca a fost o carte plata, iar acum cheful meu de a continua seria/trilogia e mai mort decat un vampir, dar stai, aia inca sunt vii.

Iar acum ar trebui sa va zic de personaje, dar cred ca as repeta ce-am zis la prima recenzie, a primului volum, pentru ca eu n-am observat o evolutie, in niciun sens, iar daca un farmec, doua si niste scantei verzi reprezinta o evolutie atunci....mnda. As putea zice ca-i cea mai slaba continuare pe care am citit-o, dar nu stiu, oricum e una din ele.

In concluzie nu va pot zice ca cititi seria, pentru ca n-as recomanda-o sau daca as face-o n-as stii cui. Cel mai probabil am sa citesc ultimul volum in engleza, pentru ca nu vreau sa las lucrurile neterminate, dar sigur nu-l mai cumpar. Or eu imbatranesc, si n-am decat 20 de ani, or autorii nu mai stiu sa scrie si ce sa scrie, ca sa fie si ceva bun nu doar ceva ce se vinde si inglobeaza mai multe clisee decat contine o mancare ghiveci legume. Oricum, nu ma mai lungesc pentru ca deja am zis tot ce era de spus. 


3/5

P.s  cred ca-i o nota cam mare, dar ma rog, am zis sa nu fiu rea. 

0 comentarii: