miercuri, 1 mai 2013

Weekly Reading #6


Sal'tare!

Asa cum v-am zis data trecuta, de acum incolo, la finalul fiecarei luni, o sa va arat ce carti am citit in acea luna si ce titluri vreau sa citesc. Nu stiu clar toate cartile pe care le voi citi in Mai, insa cateva titluri vor fi puse pe lista si acelea vor aparea neaparat, sau aproape, pe lista la final. Am citit mult in Aprilie, chiar nu m-asteptam sa citesc atatea, ma bucur ca le-am citit, m-am simtit bine citind fiecare carte din cele ce le veti vedea mai jos si nu le-am citit doar pentru a strange niste numere/nume. Iata ce-am citit in Aprilie:


In total sunt 21 de carti si am reusit sa citesc 5 din cele 8 propuse.

In Mai pe lista mea de To Be Read se afla urmatoarele: 


Pe langa acestea dupa ce le termin voi mai citi si altele, insa in principiu sper sa le termin pe ele.

Voi ce-ati mai citit? Ce-aveti de gand sa cititi?

2 comentarii:

Ale Criss spunea...

Mama, cate carti! Aprilie nu a fost o luna prea buna pentru mine si nu am avut timp sa citesc. Dar lasa ca ma revansez in mai. Sunt deja la a doua carte pe luna asta.

Mult noroc si lectura placuta!

Crina @Reading Addict spunea...

Multumesc la fel!:)