vineri, 31 mai 2013

Weekly Reading #7


Sal'tare! Am decis sa postez astazi, si nu maine, pentru ca nu cred ca ma mai apuc eu azi sa citesc si mai ales sa si reusesc sa termin o carte. Vestea buna e ca am scapat de cursuri si acum ma mai duc doar pentru examene, ceea ce inseamna mult timp pentru invatat (sau pentru lectura :p), insa vestea proasta e ca am racit. Da, da, am racit. Vara. Numai eu pot sa patesc asta si o patesc in fiecare an. De ce? Din cauza aerului conditionat din autobuz care-mi "tulbura" capul si toate chestiutele din el. Revenind la carti. Sincera sa fiu luna asta n-am citit cat mi-as fi dorit si chiar daca am citit mult in prima parte a ei, apoi m-am cam pierdut... am avut partiale, portofolii, lucrari etc si cheful meu a cam murit. Sa vedem ce-am reusit sa citesc si apropo, cartile nu-s puse in ordinea in care le-am citit. Daca vreti sa vedeti asta sau sa-mi fiti prieteni pe goodreads (daca nu sunteti deja) ma gasiti aici .



Deci totalul de carti pe luna Mai este de 23 de carti, ceea ce-i bine pana la urma. Habar n-am de ce mi se pareau asa putine :-?. Din lista de TBR n-am citit decat 5 titluri, multe erau carti de care voiam sa ma bucur in liniste si n-am prea avut parte de asta. Insa cu siguranta cat mai curand, posibil vara aceasta, le voi citi. De aceasta data nu mai fixez niciun titlu, desi am cateva in minte si chiar sunt curioasa la finalul lunii ce voi fi citit. Voi ce mai cititi, ati citit sau veti citi? 

0 comentarii: