duminică, 20 ianuarie 2013

RECENZIE - Oracolul din Stambul de Michael David Lukas

Descriere:

În vara lui 1877, la naşterea Eleonorei, semnele se adună deasupra Constanţei: un stol de pupeze purpurii, Steaua Nordului aliniată cu Luna, o furtună şi invazia armatei ţariste – la Marea Neagră pare a se împlini o veche profeţie. 

Crescută de tatăl ei, Yakob, negustor de covoare, şi de mama vitregă, Ruxandra, Eleonora Cohen este un copil-minune, dăruit cu o voinţă nemaivăzută. La doar opt ani, Eleonora ajunge pe malurile Bosforului, la răscruce de lumi, unde începe o nouă viaţă. 

Când excentricul Sultan Abdulhamid al II-lea o numeşte sfătuitoarea sa de taină, drumul măririi şi al bogăţiei i se deschide ameţitor în faţă.

RECENZIE:

Am citit aceasta carte in cadrul Cartii calatoare si ma bucur ca am reusit sa pun manutele pe ea chiar si pentru putina vreme. O tot vazusem prin librarie si auzisem despre ea, dar cand ai prea multe carti de luat apar cele prioritare, iar aceasta mereu ramanea acolo, neluata. 

Nu cred ca sunt in stare sa-i fac o recenzie pentru ca desi mi-a placut si m-am pierdut in poveste, am iubit personajele si Eleonora e o fiinta draguta, fragila si totusi matura nu-mi pot pune gandurile in ordine. Ca sa nu mai zic ca n-as putea sa o numesc carte proasta sau foarte buna. E o carte buna, cu o idee oarecum originala, pusa bine in scena si mi-a placut ca o parte din carte vorbeste si creioneaza Constanta. 

Daca vreti sa o cititi eu v-o recomand, sunt sigura ca vi se va parea cel putin draguta, dar acum depinde si ce gen de carte v-asteptati sa fie sau ce gen preferati. Ca sa inchei spun ca mi-a facut placere sa o citesc si nota mea este:


3/5

0 comentarii: