marți, 25 iunie 2024

RECENZIE - Crima de la conacul Remy de Holly Jackson

 

Descriere:

Pippa Fitz-Amobi nu are chef de petrecerea cu tematică polițistă pe care au pus-o la cale prietenii ei. Totuşi, când începe jocul, Pip se trezește atrasă în lumea imaginară a intrigilor, a amăgirilor și a crimei. 

Dar, în timp ce adolescenta intră în rolul detectivului, încercând sa descopere identitatea ucigașului, indiciu cu indiciu, moartea fictivă a lui Reginald Remy nu este singurul caz care nu îi dă pace. . .

RECENZIE:

Recunosc că nu m-așteptam la cine știe ce de la cartea asta și mă bucur că am greșit. Iubesc seria, doar că știind câte pagini are și știind că-i prequel, mi-am zis că va fi doar ceva drăguț și atât. 

Însă a fost defapt un întreg mister și chiar am fost surprinsă într-un mod plăcut când am descoperit că nu e doar atmosferică și plină de acțiune, dar are și destule dezvăluiri și chiar niște momente neașteptate. 

"Crima de la conacul Remy" a fost o poveste ce mi-a arătat cât de mult mi-a lipsit Pip, dar mi-a și arătat o altă latura a ei pe care n-o mai văzusem și chiar mi s-a părut interesant. Plus că modul în care-i scrisă și ideea în sine, m-au tot dus cu gândul la cărțile Agathei Christie și uneori am și uitat că nu aia citesc. Ceea ce înseamnă că autoarea a reușit să scrie ceva convingător, dar și că personajele și atmosfera reușesc să te prindă și te fac să te bucuri de povestea din poveste.

Nu-i obligatoriu să citești această carte, însă dacă-ți place seria, nu cred că o să-ti strice să petreci mai mult timp cu Pip și prietenii ei și poate să afli și ce sau cine le da târcoale, pe lângă misterul inventat. 

0 comentarii: