sâmbătă, 11 noiembrie 2023

RECENZIE - Intenții Ascunse (Miliardarii de la Dreamland #1) de Lauren Asher

Rowan

Creez basme. Parcuri tematice. Firme de producție. Hoteluri de cinci stele. Totul ar putea fi al meu dacă aș renova parcul de distracții Dreamland. Ideea de a o angaja pe Zahra a fost bună în teorie, dar apoi am sărutat-o. Lucrurile au scăpat de sub control după ce i-am trimis un mesaj folosind un pseudonim. Când mi-am dat seama unde am greșit, era prea târziu. Oamenii ca mine nu au parte de finaluri fericite. Nu atunci când menirea noastră este să le distrugem.

Zahra

După ce, beată fiind, am trimis un raport în care criticam cea mai scumpă atracție de la Dreamland, ar fi trebuit să fiu concediată. În schimb, Rowan Kane mi-a oferit o slujbă de vis. Care era șmecheria? Trebuia să lucrez pentru cel mai dificil șef pe care l-am întâlnit vreodată. Rowan a fost nepoliticos și a sărit calul, dar inimii mele nici că i-a păsat. Cel puțin nu până am descoperit ce secret ascunde șeful meu. A sosit vremea să-l învăț pe miliardar că banii nu pot repara totul. Mai ales nu sufletele.

Sincer nu plănuiam vreodată să citesc cartea sau seria asta și nu pentru că aveam ceva cu ea sau cu autoarea, ci pentru că după coperți și descriere știam că nu-s genul meu. Adică da, citesc uneori romance, dar asta nu sună a ceva ce-mi place mie. Însă după ce-am văzut-o peste tot și apoi a apărut și la noi și toată lumea vorbea de ea, am zis bine! o citesc, doar ca să aflu odată ce cred despre ea. Și spre surprinderea mea n-a fost chiar așa de rea pe cât mă așteptam.

Adică nu, nu m-a dat pe spate și pot să confirm că n-a fost genul meu de poveste de dragoste, dar nici cea mai rea pe care am citit-o vreodată și cred că cel mai puternic punct al cărții ăsteia e că se citește așa repede și ușor, că nu te lasă să te gândești prea mult dacă-ți place, dacă-i bună, n-apuci să vezi golurile sau ce nu e complex sau e prea repezit... reușește să-ți ia mereu ochii sau să-ți mute mintea spre altceva și altceva.. și până-ți dai seama ai citit jumătate din ea.

"Intenții ascunse" a fost pentru mine o carte pe am citit-o repede, poate prea repede, și nu m-așteptam să citesc aproape 500 în câteva ore, dar nu mă plâng. Scriitura te face să citești și odată ce cunoști personajele și începe și povestea să-și intre în ritm, nu te mai dezlipești de ea. Nu regret c-am citit-o repede, însă nu mi-a plăcut că totul s-a simțit pe repede înainte, personajele au fost îndeajuns de creionate cât să pară complexe, realiste și relatable, dar niciodată n-am simțit că-s întregi sau că dacă nu mă uit un pic mai mult n-o să văd prin ele. În același timp nu mi-au părut originale, realiste sau ele însele, ci mi-au părut unele pe care le-am mai citit în atâtea cărți și dacă le-aș mai vedea în alta aș avea aceeași impresie - nimic nou, copy paste, ceva ce mie nu-mi place și pe alții n-o să-i deranjeze.

Dacă nu am avut-o cu personajele, nici n-am simțit nimic cât am citit-o, așa că toate glumele, momentele romantice, alea emoționale, pline de nervi, de durere, de dorință, ambiție, au fost mult mai mute pentru mine. Sunt sigură că altcineva ar fi râs și-ar fi plâns cu ei, dar nu și eu. Și da, ca-n aproape orice romance există și conflictul ăla din ultimul sfert al cărții până vine finalul fericit, însă să zicem că n-a fost așa de deranjant.

Pentru mine "Intenții ascunse" a fost doar ok, nu m-a impresionat, nu-i noul meu romance favorit, n-o să-mi rămână în minte și cu siguranță nu înțeleg de ce-o iubesc așa de mulți așa tare. Da, pot să înțeleg de ce Rowan ar fi tipul perfect sau de ce povestea ar da atâția pe spate, însă în același timp tot ce pot să zic e că se putea mai mult, mai bine. Aș fi vrut mai multe emoții, mai multă profunzime pentru câte pagini au fost, aș fi vrut ca Rowan să nu-și mai șcrâsneașcă dinții de nșpe ori într-un capitol și ca Zahra să nu fie tipa aia care se împiedică în preajma tipului și-și pierde capul doar pentru că el e "sculptat ca un zeu" și deși își tot zice că e șeful ei, când el ii întinde un deget, ea abia așteaptă să sară pe el... aia da reținere.

Mă bucur c-am citit "Intenții ascunse", au fost 2-3 momente ce chiar mi-au părut drăguțe, dar încă zic că e prea populară pentru ce e. Dar dacă vrei o lectură ușoară, cu un pic de dramă, dragoste, ceva scene spicy, dialog, ceva glume, un decor cât de cât original, poți s-o citești. Și cred, poate,  o să-ți placă mai mult ca mie.

Iar dacă eu, Rowan și Zahra ne-am fi întâlnit într-un univers în care ar fi fost mult mai bine scriși, din punctul meu de vedere, atunci am fi fost prieteni. Căci potențial a existat. Însă aici și acum sunt doar holograme a ce-ar fi putut să fie.

Eu i-am dat 3 stele și sincer ținând cont că nu plănuiam s-o citesc și m-așteptam să-mi displacă, eu zic c-am ieșit pe câștig, și eu și cartea.