duminică, 19 noiembrie 2023

RECENZIE - Cea mai frumoasă greșeală de Vi Keeland

Descriere:

Eram într-un bar când l-am cunoscut pe Caine West. Mi-a sesizat privirea și a interpretat greșit subînțelesul ei.

Nu îl cercetam într-un mod în care să-i transmit că vreau să flirtez, însă mi-a oferit ocazia de a-i spune ce gândesc.

S-a apropiat de mine și l-am luat la rost pentru minciuni, înșelat și egocentrism.

Vezi tu, tipul ăsta mi-a sedus prietena, dar a uitat să menționeze că este căsătorit. Prin urmare, merita fiecare cuvințel pentru suferința pe care i-a provocat-o.

Numai că... bărbatul căruia i-am ținut morală nu era cine credeam eu că este.

M-am îndepărtat rușinată, sperând că nu aveam să-l mai văd vreodată pe străinul acela superb.

Dar, a doua zi, intrând la oră, urma să am o surpriză!

Ei bine, Profesore West, eu sunt noua ta asistentă. Voi lucra în subordinea ta, figurativ vorbind. Deși, interpretarea literală nu ar fi chiar atât de rea – să lucrez sub Profesorul West.

Sună interesant...

RECENZIE:

 Recunosc că până n-am citit descrierea nu prea voiam să citesc cartea asta, fiindcă titlul și coperta mă făceau să cred că e doar o altă carte romance și atât. Și nu că descrierea n-ar prezenta asta, însă era și ceva acolo care m-a intrigat - voiam să știu cum aveau cei doi să se înțeleagă, dacă avea să fie dramatică și plină de tensiune, poate avea să fie și amuzantă sau romantică, avea să-mi placă sau nu. Așa c-am citit-o. 

"Cea mai frumoasă greșeală" a fost fix povestea la care mă așteptăm și nu chiar. M-așteptam să fie ușor de citit, să fie un amestec de momente amuzante, altele spicy, unele ce te lasă pe gânduri, tot felul de mici neînțelegeri și conversații între personaje, încercarea de a păstra viața personală și privată separate, și a fost. Dar a avut și elemente de suspans ce nu le așteptam și a fost oarecum interesant cum toate piesele puzzle-ului s-au așezat și pot să zic că nu m-a deranjat cum a fost rezolvat. A fost emoționant, tensionat, ar fi putut face destui cititori să plângă sau poată să simtă că suferă alături de personaje, și a adăugat încă un strat la poveste. 

Nu pot să zic c-am fost cel mai mare fan al acestui aspect, dar nici nu m-a deranjat așa de tare, și cumva cred că mi-a plăcut, pentru că mă gândesc că ne-a ajutat să cunoaștem mai bine personajele, să le înțelegem și ne-a făcut și să ne dăm seama că nu-i totul așa de simplu și că uneori deciziile au efecte mai puternice decât ne-am aștepta. Chiar și alea mari. Iar acele efecte încă există și când noi am uitat de ele sau încercăm să ne gândim că n-au existat sau sunt separate de noi din prezent. 

Ca romance, "Cea mai frumoasă greșeală" a fost o carte bună, m-a făcut să dau paginile și mi s-a părut credibilă atracția dintre cei noi și felul în care relația lor a crescut și-a evoluat, cu bune și cu rele, iar scenele spicy au fost scrise bine și destule cât să te lase mulțumit, dar fără să pară că reprezintă mai mult de jumătate din carte. Și știu că asta e subiectiv, unii vor mai mult, alții mai puțin. Personal nu citesc o poveste pentru smut sau doar pentru asta, iar dacă vrei să știi ce părere ai avea de asta, atunci citește-o. 

Au fost câteva momente în poveste când n-am fost neapărat sigură dacă-s ok cu ce se întâmplă sau cu felul în care acționează personajele, însă până la urmă autoarea și ele au reușit să mă convingă că e în regulă și că totul se termină cu bine. Dar nu-ți face griji, dacă o citești o să ai parte de destule momente tensionate, un pic de mister, dramă, multe emoții, discuții în contradictoriu, o tipă care nu se dă în lături din a-i spune eroului ce crede sau ce-are de gând să facă, fie că el e de acord sau nu, și un tip la fel de încăpțânat sau poate și mai și.  

I-am dat 4 stele și poate o să mai citesc de la autoare.

0 comentarii: