marți, 24 iulie 2012

33% reducere la TREI - o saptamana/un autor

-33% de la Trei

Stimaţi cititori,
În această vară vă oferim săptămânal reduceri de -33% pentru cei mai buni autori ai noştri . În această săptămână - Pascal Bruckner.
Pascal Bruckner, cunoscut romancier şi eseist francez, s-a născut la Paris în 1948. A fost profesor invitat al universităţii californiene Saint-Diego (1986–1995), profesor la Institutul de Studii politice din Paris (1990–1994), colaborator al cotidianului Le Nouvel Observateur şi, în prezent, al ziarului Le Monde. Figură-cheie a intelectualităţii pariziene, acest „filosof al actualităţii“ (a scris eseurile Căsătoria din dragoste. Oare mai există?Paradoxul iubiriiMizeria prosperităţiiEuforia perpetuăNoua dezordine amoroasă) este celebru în România mai ales prin romanele sale: Iubirea faţă de aproapeleHoţii de frumuseţe (Premiul Renaudot 1997), Luni de fiereCăpcăunii anonimiPalatul chelfăneliiCare dintre noi doi l-a născocit pe celălalt?Copilul divinIubito, eu mă micşorez...!
Urmăriţi ofertele noastre online pentru a beneficia de reducere la autorul preferat.

4 comentarii:

!Melamine spunea...

Nici de data aceasta nu a fost unul dintre autorii mei preferati. :))

Andreea spunea...

Da.Nici aici nu m-au nimeri.Oricum buna ideea,cum mai spuneam.Fanii,cred ca sunt bucurosi.

Diana spunea...

Nu am auzit de acest autor.

!Melamine spunea...

Am auzit de autor ,dar nu am citit nimic scris de el :D