miercuri, 17 iulie 2013

Si daca as mai trai o data de Marc Levy




 Andrew Stilman este un foarte bun reporter de la New York Times si tocmai s-a casatorit. In dimineata zilei de 9 iulie 2012, in timp ce face jogging de-a lungul raului Hudson, cineva il ataca brutal. Isi va recapata cunostinta, dar pe data de... 9 mai 2012! Cu doua luni mai devreme. Cu doua luni inainte de a fi fost ucis! Incepand de acum, mai are la dispozitie saizeci de zile pentru a afla cine este asasinul sau. Doar saizeci de zile pentru a dejuca planurile sortii...







Parere: Deja nu mai stiu cate carti am citit de Marc Levy si tocmai pentru ca-mi place acest autor am decis sa o am si pe aceasta, plus ca ideea imi placea destul de mult cum suna. Dar sincer nu m-asteptam la mult suspans, ceva care sa ma tina prinsa de pagini, pentru ca de multe ori cartile lui Levy sunt calme si mai mult dragutele-prietenoase, decat violente si periculoase. Doar ca aceasta mie mi s-a parut complet diferita si mi-a placut mult mai mult decat speram, chiar m-a luat prin surprindere si am citit-o in cateva ore. 

N-o sa va povestesc din actiune pentru ca altfel nu mai are niciun farmec, dar pot sa va zic ca nu m-asteptam ca acela sa fie criminalul si mai ales sa-l ucida din acel motiv. Ma gandeam la alte persoane si chiar ajunsesem s-o banuiesc si pe sotia lui. *daca cititi veti afla de ce* Plus ca ceea ce pare esential si solid in carte la final se dovedeste a fi cu totul altceva... si iar am ramas surprinsa. Iar finalul... well, speram sa ramana mai intreg. 

Mi s-a parut interesanta abordarea autorului si felul cum se impletesc in carte intamplarile, incercarile lui Andrew de a gasi criminalul cu prezentarea bucatilor din articolele lui, felul cum soarta se joaca cu el si uneori as zice ca e chiar foarte rea. Mai multe chiar nu am ce sa va spun pentru ca si asta cartea este scurta si mi-e ca-i stric tot misterul.

In concluzie eu va recomand cartea, chiar daca sunteti fan sau nu al lui Levy, dar daca va place un roman politist bun atunci incercati-o si nu cred ca veti regreta. Plus ca e o lectura usoara, placuta, contine personaje interesante si cu umor si chiar daca situatia e putin cam dramatica aerul e unul oarecum aerisit.


5/5

0 comentarii: