duminică, 7 iulie 2013

Ce mi-am mai luat #19

Sal'tare!

Da, un nou book haul. Nu ca n-as fi zis ultima data ca aceea va fi ultima comanda pana in toamna. Dar acum chiar vreau sa ma tin de cuvant si sa nu mai cumpar nimic, sa ma concentrez pe ce am si sa citesc din ele, pentru ca altfel nu ajung nicaieri. Plus ca am profitat de o reducere mare, zic eu, si le-am luat convenabil. (unele erau pe lista mea, altele nu, altele care erau pe lista nu mai erau in stoc) Sunt relativ multe, dar per total a fost ok, ca pret. Iata ce mi-am luat (dap, am reusit sa fac si poze de data asta).




Si poza de grup :)



In total am cumparat 12 carti. Voi ce v-ati mai luat?:) Si pana la urmatoarea comanda (care chiar sper sa fie in toamna) ne vedem pe blog, in cadrul altor rubrici.

1 comentarii:

Ale Criss spunea...

Eu vreau neaparat sa citesc Declaratia. Abia am auzit de ea, dar suna super. Spor la citit! :p