duminică, 14 iulie 2013

Maraton de lectura - Zilele 5, 6 si 7



Pagini citite: 317 + 373 +350
Pagini citite in total: 3044
Carti terminate: 3


Nu pot sa zic ca am avut pofta prea mare de lectura, dar macar am citit cate o carte pe zi. In ziua 5 am citit In cautarea oii fantastice de Haruki Murakami, in ziua 6 am citit Eu sunt numarul patru si in ziua 7 am citit Hex sau puterea farmecelor. Momentan sunt la tara, netul nu-i al meu ( :)) ), dar am zis sa postez la timp ca sa inchei maratonul si sa nu uit de el. Vor aparea recenzii si pareri mai detaliate despre Eu sunt numarul patru si Hex sau puterea farmecelor atunci cand ajung acasa, la computerul meu. 

Pot sa zic despre acest maraton ca a fost ok, putea fi si mai bine, dar n-am vrut sa citesc doar ca sa adun pagini, ci sa citesc cu placere si sa las lucrurile sa se aseze, pentru ca nu ma pot apuca de o carte daca, inca, ma mai gandesc la cea pe care am terminat-o. De-a lungul maratonului am citit 9 carti si un total de 3044 de pagini. Ceea ce intr-un fel e destul de bine. Voi ce-ati mai citit? 


P.S. pana ajung acasa sigur se vor mai aduna niste carti citite, niste recenzii de scris si eu sper sa fie cat mai multe. Happy reading!

0 comentarii: