miercuri, 21 mai 2014

Top 5 Wednesday - Overrated Books

Sal'tare!

Am zis sa postez mai devreme, pentru ca apoi plec la facultate si nu stiu daca mai am timp, cand ma intorc, sau se poate intampla sa uit, asa ca iata-ma. Azi vorbim despre carti/serii extrem de laudate, iubite, acele carti/serii pe care le vezi oriunde, oricine le-a citit, auzi doar ca sunt frumoase, superbe, originale, nemaiscrise etc. Doar ca de cele mai multe ori mie nu-mi plac asa mult ca altora sau tocmai din cauza acestui hype ajung sa nu le plac, pentru ca asteptarile mele sunt pana-n cosmos. Nu stiu daca vor fi cinci sau mai multe, dar sa vedem ce iese:


Chimie perfecta de Simone Elkeles
Blestemul focului de Chloe Neill
Jocurile foamei
Evernight de Claudia Gray
Daca as ramane de Gayle Forman
O întâmplare ciudată cu un câine la miezul nopţii dMark Haddon
...sa ucizi o pasare cantatoare de Harper Lee
seria True Blood de Charlaine Harris


Am pus doar cateva titluri pentru ca altfel iar as face un postzilla si sunt destule carti pe care le-am pus in top si apoi le-am sters, pentru ca erau multe. daca aveti si voi ceva de adaugat v-astept in comentarii:)

0 comentarii: