joi, 17 aprilie 2014

Top 5 Wednesday - Top series you're read and loved

Sal'tare!

Da, stiu, miercuri a trecut, dar chiar n-am avut timp sa postez. Am avut azi partial si am stat sa invat, ca deh. Dar n-am uitat. Sincer, mi-e cam greu sa ma decid, pentru ca am inceput o multime de serii si am citit alta gramada de serii... si fiecare imi place in felul ei. Dar trebuie sa fie cele mai iubite si bune cinci serii. Sa vedem ce iese:


- Altfel de ingeri de Lili St. Crow

- Maximum Ride, Experimentul Angel de James Patterson

- Academia Vampirilor de Richelle Mead

- Eve de Anna Carey

- Eragon de Christopher Paolini


Seriile nu sunt puse intr-o ordine anume in top, pentru ca si asa mi-a fost foarte greu sa le aleg. Le-am ales pe acestea si pentru ca-mi plac foarte mult, sunt bine scrise, pline de actiune si suspans, si cu caractere bine construite, dar si pentru ca m-apropii cu ele de final, sau de exemplu Academia Vampirilor am terminat-o deja. Iar cu celelalte sunt or pe la jumatate, ori mai am doar ultimul volum de citit. 

Alte serii care-mi plac mult, dar care n-au intrat in top din diverse motive (n-am citit decat primul volum, inca nu-mi plac asa mult sau chiar n-au mai incaput) ar fi Casa noptii, Divergent, Captiv in labirint, Shadow and Bone, Legend, Cronicile Wardstone, Rosu ca sangele, Glow, Nascuta la miezul noptii, Vampirii din Morganville, Febra Neagra s.a.


Cam acesta a fost topul meu. Cititi mult si ne auzim data viitoare!:)

0 comentarii: